Gjest Anonymous Skrevet 11. juli 2003 #1 Skrevet 11. juli 2003 Jeg skulle gjerne hatt: - 5 store krukker lystig humør ( kjøpte 3 store poser beksvart raseri for en stund siden - og det virket!) - 1 enorm krukke medlidenhet (9 deler medlidenhet med andre, og en del selvmedlidenhet) - 2 hardpakka esker tålmodighet Haster!
Dixie Skrevet 11. juli 2003 #2 Skrevet 11. juli 2003 Jeg har en pose medlidenhet du kan få........ Oversendes med feed-ex!!!!!
*Lavendel* Skrevet 12. juli 2003 #3 Skrevet 12. juli 2003 Hvis det var beksvart raseri du skulle hatt, kunne jeg hjulpet deg, ellers...beklager..... ...du kan få en krukke bunnløs fortvilelse..... :-?
Ingeborg Skrevet 12. juli 2003 #4 Skrevet 12. juli 2003 Her sitter jeg på et overskuddslager av tålmodighet som du kan få billig, sendes med Posten. B-post, selvsagt. Du må jo øve deg litt!
Rapitap Skrevet 12. juli 2003 #5 Skrevet 12. juli 2003 Jeg kjøpte noen slike følelser som Gjest gjorde. Desverre mistet jeg posen med alt innholdet i gulvet. Og det er vanskelig å tørke opp... Knust! =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå