Gå til innhold

Brudekjole

Fremhevede innlegg

Gjest Mikayla
Skrevet

Hvordan ønsker du at din brudekjole skal være?

Selv ønsker jeg at den skal være hvit (kritthvit) hverken kremhvit eller elfenbensfarget. Jeg synes helt hvit er finest. Også vil jeg ha langt slep. Jeg vil egentlig ikke ha slør, vil heller sette opp håret fint, skal jeg ha slør skal det være kort og festes i bakhodet. Ønsker heller ikke noe diadem. Men synes perlebroderier på kjolen er veldig fint, så det kunne jeg tenke meg. Jeg vil enten ha ermeløs kjole eller halter neck.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg skal ha denne, den er i ivory/krem, blonder med detaljer i mørk champange. Det er trekte knapper i ryggen (noe jeg synes er *så* fint!). Ikke.no bling som det er på mange andre blondekjoler.

Skal ha tynt (altså ikke så bredt), langt slør (like langt som det lille slepet som er på kjolen) festet i nakken, et enkelt kjede i sølv&emalje, og enkle øredobber i samme stil :)

Endret av Concertina
Skrevet (endret)

Jeg oensker meg noe a la denne. Altsaa blonder, ganske smal og ikke stroppeloes. Ikke noedvendigvis havfrueform da, ikke sikker paa om jeg kler det.

Noen som vet hvor jeg kan finne noe lignende? :)

Endret av GodsChild
Skrevet

Jeg vil ha en som er "prinsesse kjole" Det er jo egentlig den eneste gangen i livet man virkelig kan være det... :fnise: .

Jeg har hørt at nordiske jenter ikke skal ha kritt hvit, men må si at jeg er uenig med det!

Mener at en skal velge det som du føler du selv vil ha og ikke det andre synes. Det er deres dag.

Har spurt litt og tenkt på hva kjæresten min vil like, for meg er jo det super viktig. Men sørger for at han ikke vet hvordan den skal se ut. :jepp:

Gjest Gjest
Skrevet

Elsker Cecilie Mellis brudekjoler. Giftet meg selv i en helhvit, svevende, flerelags chffonkjole. Synes enkelt er penest - mange bruder skal ha oppsatt hår + slør + smykker + detaljer på kjolen.........

Det verste jeg ser er ermeløse kjoler. Bare skuldre er dette årtiets 80-talls puffeermer.

Skrevet
Jeg skal ha denne, den er i ivory/krem, blonder med detaljer i mørk champange. Det er trekte knapper i ryggen (noe jeg synes er *så* fint!). Ikke.no bling som det er på mange andre blondekjoler.

Skal ha tynt (altså ikke så bredt), langt slør (like langt som det lille slepet som er på kjolen) festet i nakken, et enkelt kjede i sølv&emalje, og enkle øredobber i samme stil :)

Den var kjempevakker, spesielt bakfra :rødme:

Gjest Grafica
Skrevet

Jeg vil ha en kjole som er tea length, med "stort" skjørt. Vil ha et touch av Tim Burton i den, tenker broderier. Vurderer lilla som farge, men er ikke helt sikker enda. Det som hvertfall er sikkert er at den må spesialsyes...

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har hørt at nordiske jenter ikke skal ha kritt hvit, men må si at jeg er uenig med det!

Enig med deg. Nordiske jenter har jo ulike fargetoner/grad av varme i hud, hår og øyne. En måte å dele inn folk etter farger på er jo å dele dem inn i "vår", "sommer", "høst" og "vinter". Aner ikke om det er gangbart nå lenger, men det var jo poppis for femten år siden i hvert fall.. :fnise: Uansett kan de såkalte "vintrene" gjerne ha kritthvitt. Jeg er en av disse, og ser rett og slett blass ut hvis jeg prøver å komme der i en champagnefarget kjole. Kler derimot kritthvitt kjempegodt! :-) Så jeg giftet meg i en helt hvit kjole.

Skrevet
Den var kjempevakker, spesielt bakfra :rødme:

Takk, jeg synes den er kjempevakker selv! :) Og bakfra er den fantastisk, derfor jeg kun skal ha et tynt slør, så skjules ikke noe ;)

Skrevet
Enig med deg. Nordiske jenter har jo ulike fargetoner/grad av varme i hud, hår og øyne. En måte å dele inn folk etter farger på er jo å dele dem inn i "vår", "sommer", "høst" og "vinter". Aner ikke om det er gangbart nå lenger, men det var jo poppis for femten år siden i hvert fall.. :fnise: Uansett kan de såkalte "vintrene" gjerne ha kritthvitt. Jeg er en av disse, og ser rett og slett blass ut hvis jeg prøver å komme der i en champagnefarget kjole. Kler derimot kritthvitt kjempegodt! :-) Så jeg giftet meg i en helt hvit kjole.

Jeg er selv ganske mørk så jeg ønsker kritthvit kjole, synes selv jeg kler det best og vil da føle meg mest vel i det.

Skrevet (endret)

Denne! (bare i ivory) :rødme:

Forslag til tilbehør?

Endret av Vanija
Skrevet

Jeg skal ha vedlagt kjole. Skal ha blomstene i mørk (dus lilla) istede for røde. Tror ikke jeg skal ha slør, men har ikke bestemt meg helt. Må ha noe i håret føler jeg. Har sett slike slør"baller" på noen bilder, og syns det er kult.

Har sett på disse skoene:http://www.abelone.no/nettbutikk/tilbehor-brud/sko/1858-pumps-sko-med-brodert-organza-12-buttercup-kr.-2690/

Ellers så er jeg på leting etter enkle, men litt spesielle smykker :)

Kjolen.pdf

Gjest Gjest
Skrevet
Denne! (bare i ivory) :rødme:

Forslag til tilbehør?

Minst mulig, kjolen gjorde så mye i seg selv så ville ikke lasset på med masse tilbehør.

Skrevet

:strix:Jeg skal være Maggie Sottero brud! :strix:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...