Gå til innhold

Bryllupsreise til Malaysia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal som emnetittelen sier på bryllupsreise like etter bryllupet vår i januar 2010.

Har 3 uker til rådighet, og ønsker oss en blanding av by og liv, samt strand og avslapping Litt luksus også kanskje?

Spørsmålet mitt er om noen har vært på disse plassene, vet hvordan man kommer seg til og fra om man ønsker å bytte litt plass i løpet av uker, og selvfølgelig om dere har hoteller å anbefale.

Vi reiser ikke på budsjett-tur, men billig og bra er selvfølgelig ønskelig :)

Kan man ta fly til Kuala Lumpur, flytte på seg litt nordover og avslutte i Langkawi f.eks?

Bestilingssider på nett er også ønskelig (flyselskaper/hotell osv..) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var i Kuala Lumpur og Singapore i januar, og begge steder var kjempefine. I Kuala Lumpur er det mulig å bo veldig bra for en billig penge, vi bodde på 4-stjerners spahotell for 500 kroner natten. I Singapore er det en del dyrere. Bra shoppingmuligheter begge steder. Vi hadde også tenkt å dra nordover til Penang eller Langkawi, men slo det fra oss da vi så at det var regntid i den perioden vi var der.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har vært på Langkawi, utenom sesong. Da var det veldig billig og lite folk. Betalte 2000 kr for fly t/r Singapore + et par netter på hotell. >>>>Utrolig rolig plass, med fine strender. Man kan dra på utflukter der + er et lite sentrum der. Fikk ikke testet ut de siden vi bare var der i kort tid.

Men jeg synes det var kjempefint der:)

Gjest Gjest
Skrevet

Er nok finere på østsiden, men den siden er mer eller mindre avstengt på den tiden av året pga dårlig vær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...