Tonjen Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 Hei alle sammen :D Jeg er litt usikker på hvilken hårfarge jeg passer best, å trenge litt hjelp. Jeg har opprinneli lyse brunt hår som ble blondt om sommeren. Men jeg farget det knall rødt i en tidlig alder. Jeg hadde knall rødt hår i ca 3 år men begynte å bli lei av det siden det falmet så fort og litt sånt. Nå har jeg mørkebrunt hår som er nesten svart. Men begynner å bli litt lei av det. Jeg har nokså lys hus og masse freger, noe som gjør at huden ikke ser så lys ut. Jeg ha tatt masse quizer og slik på internett som ender opp med at heg hadde passet best lyse brunt hår, noe som er min naturlige farge. Hvilken farge tror dere jeg hadde passet best? :D
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2009 #2 Skrevet 28. mars 2009 Egentlig umulig å si uten å se bilde av deg! Men jeg tenker med en gang lys brunt med lysere/honningfargede highlights, sånn at det er et spill med flere farger i håret, men et naturlig resultat.
Tonjen Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2009 ja, jeg har tenkt litt på det selv. Men jeg synes det er litt stress med striper og highlights når etterveksten kommer men tusen takk for svar:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå