Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2009 #1 Del Skrevet 28. mars 2009 Skal i fint fint selskap. Og lurte på om dette passer; Svart kjole som går litt lengre enn til knærna, kutter "skrått" ned fra knærna. Hvitt gull armbånd, ganske tykt. Hvit gull hjerte kjede med diamanter ( dette bruker jeg uansett ), Små øredopper i sølv, noen små diamanter og litt svart, og mørke lilla høye heler ( tynn hel ) med en liten sløyfe med litt diamant-greier på. Høres det helt gærent ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 28. mars 2009 #2 Del Skrevet 28. mars 2009 Har forresten hudfarget strømpebukse og lurte på om det går ann å ha to oppå hverandre. Jeg røyker så må ut litt iløpet av kvelden, og blir kalt med bare en. Den ene er champanjefarget og den andre er litt mørkere.. Går dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liss Skrevet 29. mars 2009 #3 Del Skrevet 29. mars 2009 Skal i fint fint selskap. Og lurte på om dette passer; Svart kjole som går litt lengre enn til knærna, kutter "skrått" ned fra knærna. Hvitt gull armbånd, ganske tykt. Hvit gull hjerte kjede med diamanter ( dette bruker jeg uansett ), Små øredopper i sølv, noen små diamanter og litt svart, og mørke lilla høye heler ( tynn hel ) med en liten sløyfe med litt diamant-greier på. Høres det helt gærent ut? [/quote Nei, absolutt ikke! Hørtes fint ut det der, så det kan du nok trygt gå med! Når det gjelder det med å bruke en strømpebukse oppå en annen så går det vel sikkert greit det å, hvis ikke det blir ubehagelig på noen måte da? Jeg har aldri gjort det selv! Du kan jo evt. bare bruke en sånn mellom kjukk strømpebukse å da? Men da kanskje en mørk variant, svart eller grå, eller noe sånt? Blir vel i så tilfelle kanskje finest hvis du bruker en med litt skimmer i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Blaise Skrevet 29. mars 2009 #4 Del Skrevet 29. mars 2009 Men er det ikke en idè å ha noe annet som også er lilla? Siden kjolen er svart og kun skone er lilla mener jeg. I mitt hode høres det litt rart ut, men nå vet jo ikke jeg hvordan hverken sko eller kjole ser ut in real life da. Men kanskje ei konvoluttveske i samme lilla-nyanse som skoene? Ellers så hørtes det jo knall ut=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 30. mars 2009 #5 Del Skrevet 30. mars 2009 Men er det ikke en idè å ha noe annet som også er lilla? Siden kjolen er svart og kun skone er lilla mener jeg. I mitt hode høres det litt rart ut, men nå vet jo ikke jeg hvordan hverken sko eller kjole ser ut in real life da. Men kanskje ei konvoluttveske i samme lilla-nyanse som skoene? Ellers så hørtes det jo knall ut=) Jeg syns ikke man må matche farger i antrekket. Jeg syns tvert i mot at det f.eks. kan være morsomt å ha ulike farger eller nyanser på sko og veske, framfor å bedrive veldig tydelig matching. Så jeg syns det går helt fint å ha svart kjole og bare lilla sko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2009 #6 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg syns ikke man må matche farger i antrekket. Jeg syns tvert i mot at det f.eks. kan være morsomt å ha ulike farger eller nyanser på sko og veske, framfor å bedrive veldig tydelig matching. Så jeg syns det går helt fint å ha svart kjole og bare lilla sko. Helt enig med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå