Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 hei:) jeg vil ha rett hår!!! jeg takler ikke krøllene lenger ! Jeg retter ut håret veldig ofte, og håret mitt er ganske slitt! jeg vil heler bruke en sjampoo. så noen som har brukt en sjampoo som fungerer ??
laperla Skrevet 28. mars 2009 #2 Skrevet 28. mars 2009 hei:) jeg vil ha rett hår!!! jeg takler ikke krøllene lenger ! Jeg retter ut håret veldig ofte, og håret mitt er ganske slitt! jeg vil heler bruke en sjampoo. så noen som har brukt en sjampoo som fungerer ?? Har du prøvd Sleek look serien til Matrix? Den er jeg kjempe fornøyd med. Men nå skal det sies at jeg ikke kan skryte på meg hverken krøller eller fall. Håret blir i allefall veldig mykt og glatt. Dessuten lukter det nydelig, og shampooen skummer skikkelig. Håret blir merkbart lettere å gre ut, og det blir ikke så fort floker og knuter i det. Den serien er heller ikke så værst i pris. Gjør ikke no' det heller.
Gjest Gjest_leyla_* Skrevet 13. februar 2010 #3 Skrevet 13. februar 2010 Har du prøvd Sleek look serien til Matrix? Den er jeg kjempe fornøyd med. Men nå skal det sies at jeg ikke kan skryte på meg hverken krøller eller fall. Håret blir i allefall veldig mykt og glatt. Dessuten lukter det nydelig, og shampooen skummer skikkelig. Håret blir merkbart lettere å gre ut, og det blir ikke så fort floker og knuter i det. Den serien er heller ikke så værst i pris. Gjør ikke no' det heller. men hvor er det jeg får kjøpt det produkte ?
leirbål Skrevet 13. februar 2010 #4 Skrevet 13. februar 2010 Ts. Ikke kjøp en (dyr?) shampoo uten at du vet at den retter ut krøller. Laperla skriver jo at hun har rett hår. Det er laget minst en tråd her inne om dette temaet. Laperla- det er ikke ment som nedrakking av deg, i tilfelle du trodde det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå