Gjest Peanøtt Skrevet 11. juli 2003 #1 Skrevet 11. juli 2003 En liten sommerflørt med en kollega? Det er en definitiv STOR "spenning" mellom oss... Og om to - tre uker drar han til utlandet for å jobbe. Usikkert når han kommer tilbake til Norge, om han noensinne gjør det. Skal jeg hoppe i det, og invitere til en liten "fling"? Er fristet, men jeg vet ikke helt om jeg tørr, for jeg er litt sjenert og ikke noe særlig seksuell selvsikker... (jeg er i midten av tjue åra) Sist helg inviterte han meg på middag. Det var kjempehyggelig, men det skjedde ikke noe mer. Lurer på om jeg skulle ha tatt intiativet... Men jeg vet som sagt ikke helt om jeg tør! Dessuten så håper jeg at han skulle gå mer direkte fram. Nå reiser han jo snart som sagt også, så vi har egentlig ikke tid til å "gå rundt grøten".... Hva synes dere, skal jeg hoppe i det? Noen tips til hvordan jeg går fram?
Rapitap Skrevet 11. juli 2003 #2 Skrevet 11. juli 2003 Ja hopp i det.!! Da kan du ikke angre senere i livet når du sitter i gyngestolen og mimrer over stunder og opplevelser. *knirk knirk* Hvem vet - enn om han blir sittende med deg??? Framgangsmåte?...uhmm....synes du skal være deg selv jeg......om du er usikker og sjenert, så er det ok det og synes jeg. Men husk - den som intet VÅGER intet vinner!! =) Lykke til!
Frk Doodad Skrevet 11. juli 2003 #4 Skrevet 11. juli 2003 Så lenge du ikke er redd for å sitte igjen med et knust hjerte når han drar angårde er det bare å i det! Hvem vet, det kan jo så absolutt komme noe godt ut av det, om ike annet så en herlig flørt. Det eneste som er litt viktig å tenke på er at ikke du legger kjempemasse inn i det og han bare ser på det som litt moro før han reiser. Men på den annen side er jo det en sjanse man på en måte alltid tar når en involverer seg med det motsatte kjønn. Så min lille konklusjon blir som følger: Kjør på :enig_animasjon: Skru på sjarmen Så kanskje det blir litt :kysse:
Suzy Skrevet 11. juli 2003 #5 Skrevet 11. juli 2003 Kast deg uti det! Det høres kjempespennende ut og om du noengang skal bli seksuelt sikker (du sier at du er usikker) så må du bare øve - og det er godt det Suz
Tusenfryd Skrevet 11. juli 2003 #6 Skrevet 11. juli 2003 Så spennende! Kos deg! Luft pumaen og nyt sommeren Men pass på hjertet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå