Gå til innhold

Litt treg

Gjest Gjest_Frustrert_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Frustrert_*
Skrevet

Min kone og jeg har et lite problem.

Jeg er desverre noe treg i avtrekkeren... Når vi har samleie kommer somregel hun etter 5-10 min. mens jeg enda ikke er i nærheten. Det er faktisk blitt et så stort problem at hun kvier seg til å ha sex med meg, for hun føler at det er hennes feil og det blir i tillegg sårt for henne når vi har samleie så lenge. Dette er jo noe som selvsagt fører til krangling og sårende ord i begge retninger.

Vi er veldig glade i hverandre å skulle ønske at sexlivet var like bra som parforholdet vårt ellers.

Vi har vert sammen siden tenårene og har ikke hatt sex med noen andre enn hverandre. Har vert på denne måten hele tiden. Vi ønsker oss barn etterhvert, men når vi summerer det jeg har skrevet over her kan jo det by på enda et problem...

Så det jeg lurer på:

Er det noen som har noen gode råd til oss?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjesten*
Skrevet

Mitt råd, kanskje "sprite" opp litt. Funker fint med glidemiddel for sårheten ;)

Om hun "varmer" opp deg litt først da? En finger oppi den store "A" mens hun suger/onanerer deg er faktisk veldig opphissende og godt, kanskje det hjelper.

Onaner først på egenhåne eller med hjelp for å lette trykket for din del, så kan dere ha sex etterpå.

Personlig syns jeg nå det er fint med samleie der vi holder på litt, alt fra 20-40 min er bra.

Ellers vil jeg linke til denne om tantarisk sex.

Lite utdrag:

Sakte oppbygging

Tantrisk sex handler om å forlenge forspillet. For at begge skal holde nytelsen så lenge som mulig, er det viktig med sakte oppbygging av opphisselsen.

Hemmeligheten er å holde seg rett under kokepunktet så lenge som mulig. På denne måten får man mer fokus på selve forspillet og «den seksuelle reisen». Ved stimulering av de fem sansene er målet å oppnå lengre og sterkere orgasmer.

Det er viktig å huske at tantrisk sex ikke fokuserer på selve orgasmen, eller på hvor lang sexakten er. Den fokuserer på å forene tanker og kropp, og samtidig om å bringe dere nærmere sammen.

Skrevet

kan du ikke onanere, bli onanert, av kona di før samleiet- evt. når hun har kommet. Så kan dere fortsette samleiet når det er like før det går for deg.

Bruk glidemiddel, så blir det bedre om hun blir tørr i mellomtiden.

Da kan dere jo få barn også. ;)

Fortell henne ofte at du tenner på henne, synes hun er vakker, sexy ol. Vær gjerne konkret. si også at det ikke er noe galt med henne, men bare at noen bruker lengre tid enn andre. Det er bare sånn fra naturens side.

(Et silikonbasert glidemiddel varer lengre, uten å bli seigt.)

Gjest gjestkvinne
Skrevet
kan du ikke onanere, bli onanert, av kona di før samleiet- evt. når hun har kommet. Så kan dere fortsette samleiet når det er like før det går for deg.

Bruk glidemiddel, så blir det bedre om hun blir tørr i mellomtiden.

Da kan dere jo få barn også. ;)

Fortell henne ofte at du tenner på henne, synes hun er vakker, sexy ol. Vær gjerne konkret. si også at det ikke er noe galt med henne, men bare at noen bruker lengre tid enn andre. Det er bare sånn fra naturens side.

(Et silikonbasert glidemiddel varer lengre, uten å bli seigt.)

Er egentlig ganske vanlig .Har møtt minst 2 menn som er rundt 30 pluss / minus - som er utrolig treg med å komme . Selv om jeg har et ungt og STRAMMT kjønn ...

Så tror ikke det er pga meg . De bare var sånn -fra første stund .Ene var så treg - bare 27 år gammel - at jeg bare måtte gjøre forholdet slutt - orket ikke mer - han ble jo ALDRI ferdig .Jeg kunne få 2 orgasmer eller topper og være lei knullinga ...men han bare fortsatte og fortsatte ....og ville ikke stoppe . Tok ikke hensyn til meg i det hele tatt - han kunne godt fortsatt på egenhånd av og til ... Og jeg går desverre ALDRI TØRR likevell uansett hvor lenge jeg MÅ LIGGE å vente på han - så jeg kunne ligge og vente i timevis ... Er så man gruer seg til sex da - for begynner han - var han ikke ferdig før på morgenkvisten ...he he ! Hadde han vist hensyn og avbrudt og innrømmet han ikke ville komme ... så kunne jeg holdt ut med han .Men følte meg helt presset tl å avslutte forholdet - da jeg ikke ville ha det sånn i ung alder eller femover .Om du kan vise litt hensyn av og til og AVSLUTTE mens leken fortsatt er god - blir det mindre " slitsomt " for din kone . Er vondt å ligge lenge sånn - selv om man ikke blir tørr - blir man faktisk øm etterhvert - så glidemiddel var et dårlig tips syns jeg .Jeg går aldri tørr - men blir likevell veldig øm i slimhinnene om det tar veldig lang tid .Hvorfor ikke bare avslutte samleiet og la henne eks runke deg ferdig ? Evt kjøp fleshlight vibrator - avslutt med den .Eller gå i dusjen å bli ferdig på egenhånd eller med hennes hjelp .Bare ikke pin henne til å ligge i 2 timer ... er alltfor mye !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...