Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 Hei. Jeg har problemhud, så jeg vil gjerne prøve en liquid mineral foundation. Det er jo bra for huden. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg velger det fremfor løs foundation, men jeg føler at det kanskje sitter bedre. Jeg er ute etter en som dekker veldig godt. Jeg er lys i huden, bleik, med andre ord. GloMinerals, Jane Iredale og Youngblood. Det er disse jeg har vurdert. Dumt at ikke Everyday Minerals har flytende foundation. Takk.
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2009 #2 Skrevet 28. mars 2009 Jeg kan godt vurdere å bruke presset også, men jeg har brukt flytende foundation lenge nå, så jeg vet ikke fra eller til, egentlig.
Honesty Skrevet 28. mars 2009 #3 Skrevet 28. mars 2009 Det er minimal forskjell mellom flytende "mineralfoundation" og annen flytende foundation fra bra merker, for det som er bra med mineralfoundation, er ikke hva de inneholder, men det at de ikke inneholder for mange unødige ingredienser. Når mineralmerkene så lager flytende foundation, er vitsen borte, for disse er ikke vesentlig renere enn andre flytende foundationer, og inneholder samme typer fyllstoffer, løsemidler, stoffer som gjør at de sitter fint på huden, osv. Pigmentene er mer eller mindre de samme i alle foundationtyper, men nå for tiden er det jo populært å kalle alt som har det minste snev av sinkoksid eller jernoksid for "mineralsminke".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå