Gjest Sound Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 Hei. Jeg kom til å tenke på en tegneserie figur. jeg har ikke sett på det noe særlig egentlig, men hovedkarakteren er en liten gutt med masse hår på hodet og en liten caps (?) i midten som på en måte lager et skille mellom høyre og venstresiden. Vet ikke om jeg husker riktig, men håret blir på en måte ovalt på begge sider og i midten er det en caps. Tror han konstant går med skolesekk også. Jeg vet ikke hva han heter eller noen ting. Har ikke sett på egentlig, men måååå ha tak i navnet på den tegneserien Noen som skjønner hva jeg vil frem til eller er det håpløst basert på så lite info?
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2009 #2 Skrevet 28. mars 2009 Første som slår meg er den Hey Arnold fyren.
Gjest Wind Skrevet 29. mars 2009 #4 Skrevet 29. mars 2009 Hørtes mistenkelig ut som Hey Arnold, ja. http://www.impawards.com/2002/posters/hey_...d_the_movie.jpg ?
Gjest Sound Skrevet 29. mars 2009 #5 Skrevet 29. mars 2009 Herregud, dere er helt råe!!! Det var Hey Arnold ja! Tusen takk :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå