Gjest TS Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 Hei Jeg har et ganske stort problem Det har seg nemlig slik at jeg har gjort noe som for de fleste ville vært ganske utilgivelig. Det er på linje med å ligge med bestevenninnens type, stjele fra en god venn/familie eller gjøre noe som såret en person du er glad i noe voldsomt. Vil ikke skrive hva selve problemet er pga. lang historie og redd for at noen jeg kjenner skal lese det. De fleste vil sikkert si at det er best å fortelle sannheten til vennen/familien sin. Men jeg vet at dette ville være en så stor påkjenning for vennen/familiemedlemmet at det er uaktuelt. I denne situasjonen er det best å la ting ligge. Hvordan skal jeg komme meg videre? Jeg har gjort en feil. Hver dag prøver jeg å gjøre det godt igjen, ikke gå i samme fellen, være en bedre venn og en bedre person. Likevel plager dette meg. Frykten for å bli oppdaget. Følelsen av å aldri være god nok. Føler meg nesten skitten... Vet det er litt ego av meg å spørre hvordan jeg skal få det bedre med meg selv etter å ha gjort noe så grusomt mot et annet menneske. Men som sagt kan man ikke gjøre mer enn å lære av sine feiltrinn. Har dere noen gode råd til en fortvilet sjel? Hilsen jente 19
Frustrert Skrevet 28. mars 2009 #2 Skrevet 28. mars 2009 Det er veldig vanskelig å gi råd når vi ikke vet hva du har gjort... Hvis dette er noe som er utilgivelig som du skriver, er kanskje løsningen å komme deg lengst mulig unna? Flytte til en annen by, la de involverte slippe å se deg, la dem få fred? Hvis dette er noe som DU føler pga dårlig selvtillitt, kan du gjøre ting for å bedre selvtillitten din.
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2009 #3 Skrevet 28. mars 2009 Tror du må prøve å si litt mer om problemet for at man kan komme med noe ordentlige svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå