Gå til innhold

Pynting av bil

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vi må vel pynte bilen til bryllupsdagen som er i midten av april.

Hvordan gjorde dere det? Brukte dere bjørk? Hvordan festes det? Flagg? Sløyfebånd (hvor langt)? Og hvor kjøpte dere "materialene"?

Har sett på Decorium og bryllupsbutikken.no, men det var så mye porto og ekstra-avgifter pga minstebestillinger osv. :/ Tar meg heller en tur på en hobbyforretning, hvis jeg ikke finner noen som har noen "ferdig-pakker" uten for mye dilldall.

Ser for meg noe sløyfebånd med matchende ferdig-knyttet sløyfe eller sløyferosetter (som jeg ikke ser for meg at jeg klarer å knytte sammen selv)

Har ikke planer om å bruke masse penger på det, så jeg tror jeg styrer unna blomsterforretningene :)

Tips og erfaringer tas gjerne imot!

Endret av Jade
Skrevet

Du "må" vel ha "nygift" bak hvert fall, og kanskje blikkbokser etter tilhengerfestet?

Tror ikke jeg får lov til å pynte med bjørk, men her i familien er man overstadig beskyttende når det kommer til bilen også da...

Skrevet

Hva med e bay? De har vel sløyfer til bil ganske billig. Men pass på at de tåler vann Ikke alle gjør det.

Vi endte opp med en (dyr) pakkeløsning med bånd og rosetter. Vi bruker båt, men ellers hadde blikkbokser vært et must.

Gjest Gjest_Eva_*
Skrevet

Her kjøpte vi en sånn penn man skriver på bilvinduet med. det er flutende kritt og vi tenkte å bruke for å skrive nygift i bakruta + i siderutene :)

betalte bare 35 kr i porto for denne.

ellers har vi bjørke ris og rosetter til pynt på bilen. mulig at vi bestiller bilskilte fra siden over men har ikke bestmt oss enda om det vi har er nok eller ikke. lykke til!

Eva

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...