Gjest Methuselah Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Jeg føler litt anger etter at jeg banket opp min søsters samboer. Grunnen var at han ga min søster juling så kraftig at hun ble sendt til sykehuset. Med ganske store merker Var det galt av meg og bruke et balltre og jage samboeren rundt i huset og gi han juling. Burde jeg bare latt det være ?
Gjest Jon Arnie Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Med tanke på at alt sammen skjedde i hodet ditt, kjære, så tror jeg ikke du skal bekymre deg God bedring.
Gjest Kavring Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 Vold er vel aldri løsningen på ting. Men skjønner hvorfor du gjorde som du gjorde. Og han fortjente det!
Jade Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 Vold er dumt. Men håper han fikk skikkelig vondt!
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2009 #5 Skrevet 27. mars 2009 hadde gjort akkuratt det samme hadde det vært min søster, hater kvinnemishandling! håper han fikk en skikkelig omgang :D håper det går bra med søsteren din
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2009 #6 Skrevet 27. mars 2009 Jeg føler litt anger etter at jeg banket opp min søsters samboer. Grunnen var at han ga min søster juling så kraftig at hun ble sendt til sykehuset. Med ganske store merker Var det galt av meg og bruke et balltre og jage samboeren rundt i huset og gi han juling. Burde jeg bare latt det være ? Vi skal verne om våre kvinner, og lære at gir du en på tryne, så får du en minst like hardt tilbake. Avstraffelse heter det.
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2009 #7 Skrevet 28. mars 2009 Jeg prøver å følge din vise lære, o metusseladd, men du er litt forvirrende... http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...c=402856&hl
Gjest Gjest_nana_* Skrevet 28. mars 2009 #8 Skrevet 28. mars 2009 ja, det var feil og du burde ikke gjort det. men er din søster glad for at du gjorde det, og fortjente han å være like livredd som din søster? nokså garantert. men det hun egentlig trenger hjelp med er å komme seg bort fra ham.
Gjest Miley Skrevet 28. mars 2009 #9 Skrevet 28. mars 2009 Fascinerende. Det er ikke greit at den ene banker den andre, men den tredje kan banke den første. Jeje..
Gjest Lily1 Skrevet 28. mars 2009 #10 Skrevet 28. mars 2009 To feil blir ikke en rett, så ja, jeg synes dette var galt å gjøre.
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2009 #11 Skrevet 28. mars 2009 Svært så moralske folk skal være her. Selv om handlingen nok ikke var moralsk helt riktig, synes jeg likevel i dette tilfellet at han fortjente det. Du forsvarte søsteren din. Kan hende han fikk en lærepenge, og at han ikke vil tørre å gjøre noe sånt mer mot din søster. Men søsteren din må jo selvsagt aldri treffe han mer. Hvis hun går tilbake til han synes jeg ikke du skal fortsette å banke han, for å si det sånn.
Bambimor Skrevet 28. mars 2009 #12 Skrevet 28. mars 2009 Vel jeg er i mot vold, men syns han fortjente det
Gjest Lily1 Skrevet 28. mars 2009 #13 Skrevet 28. mars 2009 Svært så moralske folk skal være her. Selv om handlingen nok ikke var moralsk helt riktig, synes jeg likevel i dette tilfellet at han fortjente det. Du forsvarte søsteren din. Kan hende han fikk en lærepenge, og at han ikke vil tørre å gjøre noe sånt mer mot din søster. Men søsteren din må jo selvsagt aldri treffe han mer. Hvis hun går tilbake til han synes jeg ikke du skal fortsette å banke han, for å si det sånn. Synes du virkelig at han fikk det han fortjente? Nå som han har blitt banket opp, er HAN også et offer som får sympati... ("Du gjorde en feil og skulle ikke slått henne, men det forsvarer ikke at bror hennes banket opp DEG!").... sympatien går til feil person! Synes du han fortjener den sympatien? Hvis det blir snakk om anmeldelser her... at han velger å anmelde trådstarter for vold, og trådstarters søster anmelder kjæresten sin, vil trådstarter garantert bli dømt siden det ikke var selvforsvar, og han som slo sin kjæreste vil kanskje få en irettesettelse fra rettsapparatet, men vil ikke bli dømt på grunn av trådstarters selvtekt... synes du han fortjener å gå fri? Jeg er enig i at trådstarter har full rett til å forsvare søsteren sin, men det finnes mange andre måter å gjøre det på, som ikke innbefatter vold. Det beste hadde vært å prøvd en av de måtene, så hadde ikke voldsutøveren blitt et offer!
Gjest Gjest_Tuva_* Skrevet 28. mars 2009 #14 Skrevet 28. mars 2009 Syns du gjorde rett i det, hadde blitt "glad" om min bror gjorde det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå