Sheherasade Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Skal noen dager til New York i slutten av april, og jeg MÅ få med meg noe shopping. Hvor skal jeg gå for å få kule, hippe, rimelige klær? Designerbutikkene på 5th Avenue er helt urealistisk, og jeg har forstått det slik at Macy's blir litt for kjedelig à-la Kappahl-Lindex (korrekt meg hvis jeg tar feil). Jeg har fått Soho anbefalt, men har også hørt at det her blitt ganske dyrt. Så hvor kan jeg finne funky klær som ikke koster skjorta? (Vil vel beskrive stilen min som feminin (bruker mye kjoler og skjørt til daglig), litt jålete men ikke for mye. (vet ikke om det sa dere så mye???) HATER å gå i kun nøytrale farger.)
simba80 Skrevet 28. mars 2009 #2 Skrevet 28. mars 2009 forever 21 har mye forskjellig, sjekk nettsiden deres.
Lady Lovelylocks Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 forever 21 har mye forskjellig, sjekk nettsiden deres. Og ligger rett ved Macys. Victorias secret er også rett i nærheten
Pooh Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 Syns ikke Macys er saa ille, jeg da. De har jo faktisk endel merkeklaer der, som DKNY og Calvin Klein hvis du liker det. Syns uansett Macys ved Herald Square er verd ett besoek. Hvis du ikke liker klaerne, saa har de en Ben & Jerry's Ice Cream der! Er endel ok butikker i 34th Street mellom 5th og 6th Aveneue, rett ved Macys, slik som Victorias Secret og Forever 21 som nevnt ovenfor, samt Zara, Banana Republic mm. God tur!
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2009 #5 Skrevet 31. mars 2009 34. gate har nesten alt du trenger, mellom empire state building og nesten bort til madison sqare garden.
Glitnir Skrevet 31. mars 2009 #6 Skrevet 31. mars 2009 Century 21. Gigantisk utvalg av billige merkeklær.
Beuwi Skrevet 1. april 2009 #7 Skrevet 1. april 2009 Rundt Broadway/Broome street, Broadway/Prince street Både kjedebutikker og vintage. Ellers så kan du jo ta en kikk på www.inewyork.no
Gjest Gjest_Amelie_* Skrevet 1. april 2009 #8 Skrevet 1. april 2009 Jeg liker Macys jeg da.... Mye gode merker der, i alle prisklasser. Sist jeg var i New York hamstret jeg North Face klær på tilbud der. Absolutt ikke cubus-H&M. Sørg for å ta en tur innom kjøkkenavdelingen og bryllupsavdelingen også, bare for morro skyld. Ellers er jeg enig i at området rundt Empire State er bra. En av mine store favorittbutikker, en enorm Victoria Secret avdeling, ligger her. Soho er greit nok. Som ellers - mange guidebøker anbefaler jo de snevre spesielle handleopplevelsene. Når jeg er på ferie er jeg stort sett ute etter de kjente merkene, bare billigere og i større utvalg, så når det gjelder shopping følger jeg massene.
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #9 Skrevet 21. april 2009 Du bør virkelig besøke Century 21. Det er en super outlet-store. Det vrimler alltid av folk der, så du bør sette av god tid.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #10 Skrevet 22. april 2009 Du bør virkelig besøke Century 21. Det er en super outlet-store. Det vrimler alltid av folk der, så du bør sette av god tid. Var i NY i mars, og gjorde den store tabben med å gå på Century 21 siste dagen!! Anbefaler som de andre her å gå dit, men ha god tid. Det er helt sykt med kler! Veldig mye bra. Ligger rett ved Ground Zero. Ellers har du senteret nede ved marinaen. South Street Seaport ligger her, og jeg handlet en del der. God tur. New York er verdens beste by å reise til. God tur
Sheherasade Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #11 Skrevet 5. mai 2009 Fant to lekre CK-kjoler på Century 21. Men burde hatt mer tid, jeg!
Gjest Gaby Skrevet 24. mai 2009 #13 Skrevet 24. mai 2009 (endret) Drar opp denne igjen, for nå er det min tur til å reise til NY! Har planlagt å dra på Macy's, Century 21, Forever 21, Banana Republic, Victoria's Secret og Bloomingdales. Og så havner vi nok innom på masse andre steder også Så har jeg hørt mye bra om Sephora, men kan ikke finne mitt favorittmerke GloMinerals på lista deres. Er det noen som vet om steder hvor de selger det? Det er jo grisebillig i usa! Endret 24. mai 2009 av Gaby
Gjest linneawarp Skrevet 24. mai 2009 #14 Skrevet 24. mai 2009 Skal noen dager til New York i slutten av april, og jeg MÅ få med meg noe shopping. Hvor skal jeg gå for å få kule, hippe, rimelige klær? Designerbutikkene på 5th Avenue er helt urealistisk, og jeg har forstått det slik at Macy's blir litt for kjedelig à-la Kappahl-Lindex (korrekt meg hvis jeg tar feil). Jeg har fått Soho anbefalt, men har også hørt at det her blitt ganske dyrt. Så hvor kan jeg finne funky klær som ikke koster skjorta? (Vil vel beskrive stilen min som feminin (bruker mye kjoler og skjørt til daglig), litt jålete men ikke for mye. (vet ikke om det sa dere så mye???) HATER å gå i kun nøytrale farger.) Hei Jeg var i N.Y i fjor, og det var en del å shoppe på Tribeca/Soho. Time Square var mye bra ! Century 21, - og en skobutikk ved Century baksiden, - og det er egen størrelse på en vegg. Kjempefint! Jeg kjøpte masse sko, - en sko kan koste rundt 50 kr Mye fine sko!! Forever 21 er mye bra Jeg likte ikke Macys, dyre designmerke, - samme som Bloomingdale, vi bare gikk inn og ut igjen. Tullebutikk!! Strawberry er mye morsom og bra og billig. Lækre billige vesker! Og sexy antrekk å bruke til å overraske kjæresten også f.eks sykepleier, bie, servitør etc Ellers mange fine kjoler Victorica Secret får du hjelpe til å måle og finne riktig bh for deg, - men koster litt penger Hm.... Så heldig du er! Vil tilbake til NY!
pusilus Skrevet 24. mai 2009 #15 Skrevet 24. mai 2009 Jeg liker Wet Seal, har funnet mengder med singleter og topper der 14th Street 42B West 14th St. New York, NY 10011 Steve Madden har mange fine sko her finner Steve Madden butikker i New York.
Gjest Gaby Skrevet 24. mai 2009 #16 Skrevet 24. mai 2009 Drar opp denne igjen, for nå er det min tur til å reise til NY! Har planlagt å dra på Macy's, Century 21, Forever 21, Banana Republic, Victoria's Secret og Bloomingdales. Og så havner vi nok innom på masse andre steder også Så har jeg hørt mye bra om Sephora, men kan ikke finne mitt favorittmerke GloMinerals på lista deres. Er det noen som vet om steder hvor de selger det? Det er jo grisebillig i usa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå