Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Venninnen din har en åpen, imøtekommende og utadvendt oppførsel mot alle. Du har fått deg kjæreste, og de finner tonen. De har kontakt via SMS og MSN. Når dere alle 3 er sammen har venninnen og kjæresten din en litt flørtete tone, og venninnen din setter seg på fanget til kjæresten din når dere er på fest. Hvordan hadde du reagert? Når går grensen for at "å komme overens" har gått for langt?
Involvert Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Venninnen din har en åpen, imøtekommende og utadvendt oppførsel mot alle. Du har fått deg kjæreste, og de finner tonen. De har kontakt via SMS og MSN. Når dere alle 3 er sammen har venninnen og kjæresten din en litt flørtete tone, og venninnen din setter seg på fanget til kjæresten din når dere er på fest. Hvordan hadde du reagert? Når går grensen for at "å komme overens" har gått for langt? Hadde jeg garantert ikke funnet meg i. Hadde tatt det opp med begge parter.
Toffee Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 Kjæresten min har en god tone med flere av venninnene mine, og det setter jeg STOR pris på. Synes det er veldig hyggelig Men hadde han sendt meldinger med dem, ville jeg synes det var litt rart Selv om det bare er "uskyldige" meldinger, så ville jeg ikke likt det.. Et sted må man jo sette grensa synes jeg. Det med at hun sitter på fanget til kjæresten din hadde jeg heller ikke likt. Ikke når det er din venninne og ikke hans. Kjæresten min har en god venninne som kan havne oppå fanget hans når det er fest og moro, men det gjør meg ingenting De har vært venner siden barneskolen. Det hadde vært noe annet hvis det var venninnen min og jeg mistenkte noe... Jeg ville snakket med begge to, var jeg deg, men kanskje kjæresten først. Hør deres versjoner før du går opp i fyr og flamme. Kanskje venninnen din er ekstremt glad i oppmerksomhet og ikke har den samme barrieren vi andre har? Uansett, det er ikke OK at hun oppfører seg slik. Og det er heller ikke greit at kjæresten gjør det heller!
Ethereal Skrevet 28. mars 2009 #4 Skrevet 28. mars 2009 Det er veldig viktig at kjæreste og venninner kommer godt overens. Men hvis venninna satt seg på fanget til typen, og hun ikke hadde spurt meg om det var greit, eller om det bare var på kødd, så hadde jeg ikke funnet meg i det.
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2009 #5 Skrevet 28. mars 2009 Helt greit, om jeg kunne føle meg trygg på de begge. Har og vært på fanget til kamerater som har vært i et forhold, når jeg selv var i et forhold uten at det var noe problem med det. Men i det øyeblikket jeg hadde fått en magefølelse om at her var det noe jeg visste om så hadde jeg blitt mye mer utrygg, noe som naturlig nok ikke hadde vært greit.
leirbål Skrevet 28. mars 2009 #7 Skrevet 28. mars 2009 Jeg ville sagt til begge at det ikke er greit.
Gjest samme båt Skrevet 28. mars 2009 #8 Skrevet 28. mars 2009 Jeg har hatt det slik som deg, og tok det opp med begge! De hadde ikke lagt så mye i de, trodde jeg var glad at dem gikk gått overns, så snakk med begge!
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2009 #9 Skrevet 28. mars 2009 Jeg har hatt det slik som deg, og tok det opp med begge! De hadde ikke lagt så mye i de, trodde jeg var glad at dem gikk gått overns, så snakk med begge! Hadde rett og slett blitt drittsur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå