Gå til innhold

Øyebrynene til

Gjest Charming

Anbefalte innlegg

Gjest Charming

Noen her som kan fortelle meg hva som er med øyebrynene til John Carew? Ser han på Senkveld nå. Er det muskler eller er det hakk i brynene eller hva ER det egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Charming

Åååh. Jeg så det på google selv, at de så vanlige ut. Må lete mer. Det så helt VILLT ut :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Charming

Jeg finner det jo POKKER ikke. Det var det første jeg la merke til når jeg så han, så normalt var det hvertfall ikke. Dette var frustrerende. Nå ble jeg så fryktelig nysgjerrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Charming
Han har barbert et par striper i hvert øyebryn. Jeg syntes han var stilig, jeg:)

Fant noen bilder av ham med de stripene på google - og det så ikke likt ut AT all. Men det kan jo hende det var lyset og sminken og sånn da. Kanskje det ble fremhevet veldig =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der var veldig in på begynnelsen av 90-tallet. Og kun da.

Det lages med feks en skjeggtrimmer som har forskjellige små deler spesielt til dette. Og - det ser helt jævlig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det der var veldig in på begynnelsen av 90-tallet. Og kun da.

Det lages med feks en skjeggtrimmer som har forskjellige små deler spesielt til dette. Og - det ser helt jævlig ut.

hahaha, er så enig, det er jævlig harry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kavring

Harry, ja! Det skal være visst! Og det er jo dobbelt-harry når han har det på begge bryna. Men jeg syns da hele mannen så temmelig sliten ut jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Husker noen av gutta i boybands hadde det på 90-tallet. Jeg trodde det var en sykdom før jeg forsto at det skulle se stilig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Charming

Merkelig egentlig. At et søskenpar får så mye oppmerksomhet. Hva er oddsen for at BEGGE to gjør noe som folk "interesserer seg for"?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, så det.. skikkelig rå harry. Men hele han er jo blodharry! Og hun Elisabeth synger ikke fint heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...