Gjest Charming Skrevet 27. mars 2009 #1 Del Skrevet 27. mars 2009 Noen her som kan fortelle meg hva som er med øyebrynene til John Carew? Ser han på Senkveld nå. Er det muskler eller er det hakk i brynene eller hva ER det egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GodsChild Skrevet 27. mars 2009 #2 Del Skrevet 27. mars 2009 Google ham og de saa helt vanlige ut der.. Har du bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Charming Skrevet 27. mars 2009 #3 Del Skrevet 27. mars 2009 Åååh. Jeg så det på google selv, at de så vanlige ut. Må lete mer. Det så helt VILLT ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GodsChild Skrevet 27. mars 2009 #4 Del Skrevet 27. mars 2009 Naa er jeg nyskjerrig altsaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellemeller Skrevet 27. mars 2009 #5 Del Skrevet 27. mars 2009 Han har barbert et par striper i hvert øyebryn. Jeg syntes han var stilig, jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Charming Skrevet 27. mars 2009 #6 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg finner det jo POKKER ikke. Det var det første jeg la merke til når jeg så han, så normalt var det hvertfall ikke. Dette var frustrerende. Nå ble jeg så fryktelig nysgjerrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Charming Skrevet 27. mars 2009 #7 Del Skrevet 27. mars 2009 Han har barbert et par striper i hvert øyebryn. Jeg syntes han var stilig, jeg:) Fant noen bilder av ham med de stripene på google - og det så ikke likt ut AT all. Men det kan jo hende det var lyset og sminken og sånn da. Kanskje det ble fremhevet veldig =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 27. mars 2009 #8 Del Skrevet 27. mars 2009 Det der var veldig in på begynnelsen av 90-tallet. Og kun da. Det lages med feks en skjeggtrimmer som har forskjellige små deler spesielt til dette. Og - det ser helt jævlig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Charming Skrevet 27. mars 2009 #9 Del Skrevet 27. mars 2009 Helt enig. Ikke bra. Sett det på skjegg og sånn. Fysj og fy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 27. mars 2009 #10 Del Skrevet 27. mars 2009 Var barbert, ja. Stygt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2009 #11 Del Skrevet 27. mars 2009 Det der var veldig in på begynnelsen av 90-tallet. Og kun da. Det lages med feks en skjeggtrimmer som har forskjellige små deler spesielt til dette. Og - det ser helt jævlig ut. hahaha, er så enig, det er jævlig harry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kavring Skrevet 27. mars 2009 #12 Del Skrevet 27. mars 2009 Harry, ja! Det skal være visst! Og det er jo dobbelt-harry når han har det på begge bryna. Men jeg syns da hele mannen så temmelig sliten ut jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2009 #13 Del Skrevet 28. mars 2009 Synes det var stilig jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2009 #14 Del Skrevet 28. mars 2009 Husker noen av gutta i boybands hadde det på 90-tallet. Jeg trodde det var en sykdom før jeg forsto at det skulle se stilig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 28. mars 2009 #15 Del Skrevet 28. mars 2009 Synes han kledde det jeg. Lekrere enn noen gang Mannen blir bare flottere og flottere med alderen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Charming Skrevet 28. mars 2009 #16 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg har ikke helt sansen for John Carew jeg :O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest emmeline Skrevet 28. mars 2009 #17 Del Skrevet 28. mars 2009 Han så litt skummel ut, men likte det ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2009 #18 Del Skrevet 28. mars 2009 Han er råharry. Søsteren også. De har liksom ingen stil ellet klasse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Charming Skrevet 28. mars 2009 #19 Del Skrevet 28. mars 2009 Merkelig egentlig. At et søskenpar får så mye oppmerksomhet. Hva er oddsen for at BEGGE to gjør noe som folk "interesserer seg for"?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bergensjenta83 Skrevet 28. mars 2009 #20 Del Skrevet 28. mars 2009 ja, så det.. skikkelig rå harry. Men hele han er jo blodharry! Og hun Elisabeth synger ikke fint heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå