Gå til innhold

Øyebrynene til

Fremhevede innlegg

Gjest Charming
Skrevet

Noen her som kan fortelle meg hva som er med øyebrynene til John Carew? Ser han på Senkveld nå. Er det muskler eller er det hakk i brynene eller hva ER det egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Google ham og de saa helt vanlige ut der.. Har du bilde?

Gjest Charming
Skrevet

Åååh. Jeg så det på google selv, at de så vanlige ut. Må lete mer. Det så helt VILLT ut :sjokkert:

Skrevet

Han har barbert et par striper i hvert øyebryn. Jeg syntes han var stilig, jeg:)

Gjest Charming
Skrevet

Jeg finner det jo POKKER ikke. Det var det første jeg la merke til når jeg så han, så normalt var det hvertfall ikke. Dette var frustrerende. Nå ble jeg så fryktelig nysgjerrig.

Gjest Charming
Skrevet
Han har barbert et par striper i hvert øyebryn. Jeg syntes han var stilig, jeg:)

Fant noen bilder av ham med de stripene på google - og det så ikke likt ut AT all. Men det kan jo hende det var lyset og sminken og sånn da. Kanskje det ble fremhevet veldig =)

Skrevet

Det der var veldig in på begynnelsen av 90-tallet. Og kun da.

Det lages med feks en skjeggtrimmer som har forskjellige små deler spesielt til dette. Og - det ser helt jævlig ut.

Gjest Charming
Skrevet

Helt enig. Ikke bra. Sett det på skjegg og sånn. Fysj og fy.

Skrevet

Var barbert, ja. Stygt!

Gjest Gjest
Skrevet
Det der var veldig in på begynnelsen av 90-tallet. Og kun da.

Det lages med feks en skjeggtrimmer som har forskjellige små deler spesielt til dette. Og - det ser helt jævlig ut.

hahaha, er så enig, det er jævlig harry.

Gjest Kavring
Skrevet

Harry, ja! Det skal være visst! Og det er jo dobbelt-harry når han har det på begge bryna. Men jeg syns da hele mannen så temmelig sliten ut jeg.

Gjest Gjest
Skrevet

Husker noen av gutta i boybands hadde det på 90-tallet. Jeg trodde det var en sykdom før jeg forsto at det skulle se stilig ut.

Skrevet

Synes han kledde det jeg. Lekrere enn noen gang :jepp:

Mannen blir bare flottere og flottere med alderen...

Gjest Charming
Skrevet

Jeg har ikke helt sansen for John Carew jeg :O

Gjest emmeline
Skrevet

Han så litt skummel ut, men likte det :) ]

Gjest Gjest
Skrevet

Han er råharry. Søsteren også. De har liksom ingen stil ellet klasse.

Gjest Charming
Skrevet

Merkelig egentlig. At et søskenpar får så mye oppmerksomhet. Hva er oddsen for at BEGGE to gjør noe som folk "interesserer seg for"?!

Skrevet

ja, så det.. skikkelig rå harry. Men hele han er jo blodharry! Og hun Elisabeth synger ikke fint heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...