Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Møtte en gutt som jeg vet har vært betatt av meg tidligere, kjenner hverandre fra langt tilbake men har aldri skjedd noe mellom oss før nå. (har vært i forhold tidligere) Etter klinining på byen ber han meg bli med hjem og jeg avslår men sier jeg gjerne vil treffes igjen. Sender han melding etter noen dager, skriver jeg gjerne vil treffes igjen. Ikke noe svar. 3 uker siden jeg sendte melding. Klarer ikke helt å få han ut av systemet..vurderer å ta kontakt på nytt, men er redd jeg har har gått rett inn inn i "he`s not that into you" fella. Hva ville dere gjort? Prøve å ta kontakt på nytt eller bare glemme fyren? Jeg har ikke tatt kontakt siden jeg sendte melding til han og vil jo ikke virke desperat, så kanskje best å la være? Har bare så lyst å treffe han igjen..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Møtte en gutt som jeg vet har vært betatt av meg tidligere, kjenner hverandre fra langt tilbake men har aldri skjedd noe mellom oss før nå. (har vært i forhold tidligere) Etter klinining på byen ber han meg bli med hjem og jeg avslår men sier jeg gjerne vil treffes igjen. Sender han melding etter noen dager, skriver jeg gjerne vil treffes igjen. Ikke noe svar. 3 uker siden jeg sendte melding. Klarer ikke helt å få han ut av systemet..vurderer å ta kontakt på nytt, men er redd jeg har har gått rett inn inn i "he`s not that into you" fella. Hva ville dere gjort? Prøve å ta kontakt på nytt eller bare glemme fyren? Jeg har ikke tatt kontakt siden jeg sendte melding til han og vil jo ikke virke desperat, så kanskje best å la være? Har bare så lyst å treffe han igjen..

Jeg er budbringeren med de dårlige nyhetene, dessverre...

Synes vel ikke akkurat at han virker overinteressert, nei. Gutter pleier å ta kontakt om de er interesserte... Du kan jo prøve å sende en ny melding, men at han ikke svarte på forrige og ikke har tatt kontakt til tross for at du har sagt at du vil treffe han igjen, så vil jeg tro at han rett og slett var ute etter nettop kun det, å få deg med hjem. Den kvelden. Så behold stoltheten din og la isåfall han komme til deg. For han gjør det om han er interessert...

Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje han bare ville ha deg på kroken? Neste gang du treffer en fyr vet du at du ikke skal sende den første meldingen. :-P De pysete og innbilske guttene takler ikke sånt, skjønner du. Da tror de at det er bryllup på gang... OMG!

Skrevet

Jeg hadde glemt fyren, men det er bare fordi jeg ikke er typen som gidder å jakte på mannfolk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...