MarianneE Skrevet 11. juli 2003 #1 Skrevet 11. juli 2003 Satt forleden dag med go`BH på meg, og måtte bøye meg frem. Da kom den magiske lyden KNEKK fra BH`en! Spila knakk!! Blir så forbanna når slikt skjer! Hvorfor i hule h**vete er noen BH`er slik? Ei venninne av meg har samme BH`en, og det samme skjedde der! Pokker ta KappAhl BH`er! PS! Om noen benytter innlegget her til og fortelle at slik går det når man kjøper noe billig, man må heller kjøpe dyre flotte merker, for de er såååå mye bedre enn billigdrit, ja så spar dere! Ikke alle har råd til og kjøpe en BH til en tusenlapp!
Tusenfryd Skrevet 11. juli 2003 #2 Skrevet 11. juli 2003 Jeg har bh-er fra Lindex som jeg vasker i maskin med spiler og det hele og uten vaskepose, som holder i årevis. Samme bh, men annen farge, kan miste spilen etter et år. Bruk vaskepose, du - så slites ikke spilen.
Dixie Skrevet 11. juli 2003 #3 Skrevet 11. juli 2003 Lindex har fantastisk gode BH. Og de er ikke så veldig dyre. Dessuten har de ofte kampanjer, 3 for prisen av to, 30% på alle BH osv. Og om man gidder, så bør de vaskes for hånd, ikke i maskin. Før kjøpte jeg utelukkende "dyre" BH fra undertøysforretninger, men vat du hva, de er ikke noe bedre! Enest er at det er lettere å reklamere på de. Jeg gidder i allefall ikke klage på en BH til 79,50, men når den koster 800, da!!! :D
Cita Skrevet 11. juli 2003 #4 Skrevet 11. juli 2003 Det var da fælt til brumming her på morgen da Har en BH der spila stadig stakk meg under armen jeg. Så jeg tok ut hele spiledr***en. Du kan få spila mi Cita
Gjest Poirot Skrevet 11. juli 2003 #5 Skrevet 11. juli 2003 Jeg kjøper kun "ordentlige "bher pga størrelsen. De koster 3-400 kr, så de må ikke koste tusen kr.
Gjest care Skrevet 11. juli 2003 #6 Skrevet 11. juli 2003 Jeg har et hat og elsk forhold til spiler. Jeg kan ikke være foruten, men jeg fordrar dem ikke. De knekker alt for fort i to. Jeg kjøper Triump "super soft" og det skal være kvalitet, men brekker - det gjør de alikevel.... :x
Suzy Skrevet 11. juli 2003 #7 Skrevet 11. juli 2003 Jeg har dessverre ikke noe valg - må kjøpe dyrt fordi størrelsen min ikke finnes i "billigbutikkene". Skulle veldig gjerne handlet på Lindex om det var noe for meg der Men MarianneE - har du rett størresle på bh'n din når den brekker på den måten (ja nå kommer jeg trekkende med bh tilpassingen igjen... )??? Det slår meg at den kanskje ikke passer helt og derfor blir utsatt foe en feilbelasning? Jeg har dratt rundt på utposninger av en viss størrelse i mange, mange år og ALDRI opplevd at spilen har knekt... :o Bare et tips... og noen sjekkpunkter... - sitter den horisontalt rundt hele kroppen? (også etter at du har hatt den på en halv dag...) Det skal den! - glir den oppover ryggen? Det skal den ikke (da er den for stor i omkrets) - får du dobbelpupp? Da er den for liten i koppen. - tyter det pupp ut under koppen? (koppen for liten og omkretsen for stor) - rynker koppen seg? Da er den for stor - får du hakk på skuldrene? Da har du dårlig passform og vekten henger på skuldrene dine... Ja... det var vel det... :blunke: Suzy :D
Gjest Solskinn Skrevet 11. juli 2003 #8 Skrevet 11. juli 2003 Jeg handler også alltid "dyrt" pga størrelse, men jeg skal love at det ikke er noen forsikring om at det er bra. Abecita, feks har sinnsykt sprø spiler, de knekker for ett godt ord. Syns nå i alle fall at det kan sees på resten av Bhen at den ikke lenger er ny når spilen knekker. Jeg tror det er en uskrevet naturlov at BHer skal være til besvær. Og Syzy tar opp en viktig sak - det er så ufattelig mange jenter som bruker feil størrelse!
Suzy Skrevet 11. juli 2003 #9 Skrevet 11. juli 2003 Det er mitt personlige korstog i livet ( :D ) - lede flotte jenter inn på den velsittende bh's vei. Med en gang du finner en som virkelig sitter så har du funnet himmelrike. It'll change you life Suzy :blunke:
MarianneE Skrevet 11. juli 2003 Forfatter #10 Skrevet 11. juli 2003 BH`en sitter som den skal! Det er vel bare noen som er slik? Uansett er det utrolig irrirende! :x Forsett med korstoget ditt, Suzy!
Suzy Skrevet 11. juli 2003 #11 Skrevet 11. juli 2003 Ja, det fins vel tvilsom kvalitet innenfor alle varer går jeg ut fra... Irriterende som f... Måtte bare sjekke om den satt bra *hever fanen og tramper videre* Suz
Gjest Zalomine Skrevet 12. juli 2003 #12 Skrevet 12. juli 2003 Jeg har aldri kjøpt en dyr bh i mitt liv, men jeg har ADLRI opplevd at spiler knekker. Kan de knekke da??? Nå fikk jeg noe nytt å bekymre meg for... Jeg har aldri vaska mine i maskina da, her er det håndvask ja... en kjedelig prosess, men jeg er lat på en merkelig måte. Heller vaske dem for hånd enn gå på jakt etter en sånn vaskepose. Noe slikt finnes ikke i mitt hjem. Jaja, en ny bekymring for meg. Spiler kan faktsik knekke....
Gjest Ethereal Skrevet 14. juli 2003 #14 Skrevet 14. juli 2003 Men Suzy, det er UMULIG å finne en BH som er OK.... For eksempel meg, tynn som få, men med pupper i størrelse middels pluss---som sitter ganske tett sammen og som er runde. Tror str 70C er det som passer best, 65 finnes vel ikke i det hele tatt? Men allikevel ender BHen av og til oppe på ryggen. Og jeg vil IKKE ha polstring, push up eller søm tvers over cup-en. Hva gjør jeg? Har kjøpt én BH det siste året, i stretchblonde fra Passionata. Undertøysbutikken kunne ikke hjelpe meg, de kom bare med ekle BHer i feil størrelse :evil:
Gjest Poirot Skrevet 14. juli 2003 #15 Skrevet 14. juli 2003 Etheral: prøv en annen butikk! De jeg har vært i har vært kjempeflinke mht størrelse, allerede på øyemål. Kan anbefale den som ligger på Egertorget i Oslo (Arabella?), hvis du er i det området. Forøvrig er det bare å måle cm rundt under brystene hvis du vil vite riktig mål.
Gjest Ethereal Skrevet 14. juli 2003 #16 Skrevet 14. juli 2003 Takk for tipset; jeg skal en tur til Oslo i neste uke, så mulig jeg stikker innom den butikken du nevnte. Forøvrig virker det som om mange tenker at tynne jenter=ingen pupper, evt hvis de har noen, er det silikon (NOT).
Frk Doodad Skrevet 14. juli 2003 #17 Skrevet 14. juli 2003 Hmmm, jeg har faktisk alldri hørt om spiler som knekker. Kjøper som regel BH er til ca. 100-200kr (som regel på Lindex & Cubus) vasker dem i vaskepose i maskin og har dem rimelig lenge. Kanskje det bare er jeg som har hatt griseflaks ettersom om spilene holder koken?
Gjest Solskinn Skrevet 14. juli 2003 #18 Skrevet 14. juli 2003 Ethereal: Det finnes en fantastisk undertøysforretning på St. Hans haugen, I Bjerregårdsgate eller gaten over. Der er det bra service og de har alle størrelser! Ta deg en tur dit!
Gjest Poirot Skrevet 14. juli 2003 #19 Skrevet 14. juli 2003 Ethereal: Det finnes en fantastisk undertøysforretning på St. Hans haugen, I Bjerregårdsgate eller gaten over. Der er det bra service og de har alle størrelser! Ta deg en tur dit! Den ligger i Waldemar Thranes gate. Har også hørt skryt om denne.
Grooo Skrevet 14. juli 2003 #20 Skrevet 14. juli 2003 Jeg har heller aldri hørt om spiler som knekker.. Kjøper ikke dyrt undertøy jeg heller, plukker med meg noe her eller der hvor jeg ser det er tilbud eller en eller annen kampanje. De siste årene har jeg stort sett kjøpt Triumph-undertøy på Svinesund eller Nordby, til en fjerdedel av hva det koster her i landet. Ellers må jeg også få anbefale Arabella på Egertorget, var der i forrige uke og kjøpte undertøy til å ha under brudekjolen. Fikk kjempegod service, virkelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå