mgr Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Ble helt sjokkert da jeg lest vg tidligere idag og kom over denne artikkelen. Tenkte med en gang at det måtte være en dårlig spøk. Hyttesalg med hund inkludert
Vodecka Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Tydelig at for noen så er ikke ett hundeliv verd mer enn ett par slalomski...
kaprifolen Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 Jeg reagerte jeg også... Tette mannen (sikkert), som ikke ser hunden sin som noe annet enn et mersalgsobjekt..
rangi Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 Jeg tror dere misforstår litt. Det er ikke noen som skal selge hunden sin. Det er bare et markedsføringstriks for å få opp hyttesalget. Kjøper kan velge hvilken hund h*n vil ha, det er ikke en bestemt hund som skal selges.
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2009 #5 Skrevet 27. mars 2009 Lese artikkelen kanskje før man legger ut en slik tråd.
kaprifolen Skrevet 27. mars 2009 #6 Skrevet 27. mars 2009 Haha, innrømmer glatt at jeg bare leste overskriften på forsiden av vg tidligere idag! Men antok at trådstarter hadde lest den, og at det dermed var slik jeg trodde! :gjeiper:
Malum Skrevet 27. mars 2009 #7 Skrevet 27. mars 2009 (endret) Selv om dette viste seg å ikke være helt sånn som noen trodde, synes jeg likevel hele greia er usmakelig. Selger sier at det faktisk følger en hund med hytta, men ikke en bestemt hund. Man kan velge valp, voksen, gammel, bare rasen er bestemt. En hund er et levende vesen og skal ikke være et middel for å få fart på salg - noe man får med på kjøpet når man skaffer seg hytte. Folk som kjøper hytte er innsilt på hyttekjøp, ikke hundehold. Skal man skaffe seg hun, må det være fordi det er et gjennomtenkt valg, ikke fordi man tilfeldigvis får den med på kjøpet når man anskaffer hytte. Så, ja, jeg ble faktisk provosert. Endret 27. mars 2009 av Bodillen
mgr Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 27. mars 2009 Jeg tror dere misforstår litt. Det er ikke noen som skal selge hunden sin. Det er bare et markedsføringstriks for å få opp hyttesalget. Kjøper kan velge hvilken hund h*n vil ha, det er ikke en bestemt hund som skal selges. Ja,det er nettopp dette jeg synes er usmakelig. Man får skille disse to salgene.Om man har råd til en dyr hytte vil det ikke si at man er egnet hundeeier. Levende vesener krever mye stell og omtanke.Dessuten er jeg lei av at settere har blitt en slags rik-manns rase.Hunderaser skal ikke velges ut fra hva som er "in",men ut fra hva som passer din egen livsstil.På den måten vil hunden få det best hos nettopp deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå