camilla* Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Jenta mi har som nevnt i en annen tråd begynt å interessere seg for å ha litt kule frisyrer. Hun har langt hår, også lang pannelugg. Håret er tynt, men mye hår, og veldig glatt. Hun vil gjerne ha noen kule frisyrer. Jeg fletter luggen over fra ene siden til den andre. Jeg har også lagt luggen "over" pannen og ned bak øret. festet med en hårspenne bak øret for at den skulle sitte og sprayet med hårspray for at det ikke skulle skli. (og lurer jo på om dette er riktig måte ?) Er det andre forslag med en god forklaring som vi kan gjøre?
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 (endret) Hei hei! Det er en nettside som heter www.hairfinder.com. Der er det bilder av mange tusen frisyrer, kanskje du kan få noen gode ideer der? Jeg bruker å variere håret mitt på mange forskjellige måter, men klarer dessverre ikke forklare over nett. Men med litt fantasi, skal du nok se at dere kan finne på mye rart sammen :o) Endret 30. mars 2009 av ~Fantabulous_kitten~
camilla* Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2009 takk for svar. Skal ta en titt på linken
Gjest Gjest_siren_* Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 du kan også bare google det da.. www.google.com så trykke på bilder, å så søke på fks hair styles, celeb hair styles (mange kjendiser som har bra frisyrer på den røde løperen osv) long straight hair styles.. osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå