Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vær glad dere ikke har det som meg, - en kar som har måtte forelskem meg i en dame man er sammen!!!

Bare forestill dere selv, - hadde det ikke vært mye enklere å vært sammen med en gutt dere ikke var forelsket i? Så slapp dere å bli såret bare fordi gutten dere er forelsket i skal følge sine egne sinnsvake drømmer?

Jeg må ærlig innrømme, det å foreleske meg i en dame før jeg er sammen med henne, - være betatt av et speilbilde! Et syn jeg kun forestiller for meg selv! Nei, såpass vil jeg ærlig håpe at galskapen min aldri vil ende da.

Men hva med sånne som oss som bare forelsker oss i eventyrlystne personer vi ikke vet er av det gode? Vi som velger å forfølge drømmene til omstreiferne i stedet for å hekte tak i det trofaste? Hva med oss? Burde ikke vi hatt et liv? En kar som meg for eksempel, - som bare ønkser å leve lykkelig og å være trofast, - hva kommer det av at vi alltid faller for og forelsker oss i de mest uskikkelige piker vi kan tenke oss?

Jeg skulle ønske jeg møtte en jente som var fleksibel og kul og senga samtidig som hun var uerfaren!!! Hvorfor fungerer ikke slike paradokser i virkeligheten???

Trist er det, - sånne gutter som oss som ikke selv klarer å velge hvor vi skal legge hvofr brunst!

Skulle jeg ikke ønske at jeg tente på hun kjedelige grå musa som ingen syntes var attraktive, - i stedet for brunstofferet som ville liveliggjøre mine drømmer slik at de fremsto som en realitet...!

sukk

Videoannonse
Annonse
Gjest Ludovie
Skrevet

Det er fascinerende at du konsekvent tiltaler kvinner som "dere", mens menn omtales som "sånne gutter som oss", osv. Det finnes altså ulike typer menn, mens alle kvinner er kliss like. Igjen - dypt fascinerende.

Skrevet

Hei ludovie, - jeg som en mann må jo snakke til dere jenter som er kvinner?

Og tror du ikke at det finnes forskjellige typer jenter? Jeg nevnte det jo, - vi har de spenningsøkende med lurifaks i blikket, - og vi har alle di andre....

Åssen jente er du ludovie? Har du et blikk som krokodillen mens den speider over vannoverflaten?

- Man aner lokkel og aner tiltrekning.

Stakkars den gnuen som går i krokodillens bitt, - lokket av dens blikk, men så ikke kjeften under vann.

Åssen jente er du da ludovie, - en av de jentene man leser som en åpen bok, - eller en av de kvinnene man må lære seg å kjenne før hun hengir seg helt?

Gjest Ludovie
Skrevet
Åssen jente er du ludovie? Har du et blikk som krokodillen mens den speider over vannoverflaten?

Helt klart. :filer:

Skrevet

Helt klart?? Hva helt klart, - at du er sauen i fårklær? At du er ulven man bør advares mot og ikke rødhette???

Hmmm, - nå kjenner jeg deg ikke, - men jeg kan bare forestille meg hvilkene smell disse guttene som har trodd dem har skjekket deg opp, - for å bare å avsløre at de var i garnet ditt lenge før de ante uro...

Velvelvel.

Jenter som deg ludovie, slike som er attraktive uansett påkledning eller uansett lyst, - slike jenter burde som et aller minste flik av allmen folkeskikk, - som minst fortelle guttene du flørter med hva de har i vente.

Vi gutter skjønner jo sjeldent at kvinner er langt mer avanserte i flørting. Og hvem som helst jente hadde klart å snakke meg rundt både en, to og tre ganger.

Jeg tror kvinnens sjekking kan minne om kobraslangen når den hyptnotiserer offrene sine med blikket sitt.

Gjest Ludovie
Skrevet
Helt klart?? Hva helt klart, - at du er sauen i fårklær? At du er ulven man bør advares mot og ikke rødhette???

Begge deler.

Resten av innlegget ditt skjønte jeg ikke, så det unnlater jeg å kommentere.

Skrevet

Faren min advarte meg alltid mot sånne jenter som deg ludovie, - sånne jenter som får slike enkle gutter som meg til å si noe dumt for å imponere.

Så slik kunne du kose deg og hygge deg med min dumhet, - ha de litt artig på andres bekostning...!

velokvel..

Fortell da ludovie, - når du er på sjekkern. Er det da gutten som sjekker deg opp, - eller er det som jeg mest tror, - at jenteriks er å lure gutten til å tro at gutten lurte jenta?

Gjest Ludovie
Skrevet

Jeg liker veldig godt å være luremus.

Skrevet

Så lenge man vet at man har med en luremus å gjøre, - ja da kan man jo ta med henne til en annen kompis som spanderer alt.

Og har hun type, - da får man selvsagt typen til å komme med frokost neste morgen.

Men er man blakk og trenger penger til taxi hjem, - ja da holder man ut med luremusa så lenge hu betaler taxi.

Skulle ønske gutter var så smarte jeg, - at vi kunne lure luremus.

Gjest Ludovie
Skrevet
Skulle ønske gutter var så smarte jeg, - at vi kunne lure luremus.

Ja, det er veldig synd for dere at dere har litt tungt for det.

Gjest Gjest
Skrevet

og her er vi midt i pubertetskrisen eller

du preiker bare piss

Gjest Ludovie
Skrevet
og her er vi midt i pubertetskrisen eller

du preiker bare piss

Hvem? :vetikke: Meg eller waco? :vetikke: Selv holder jeg en knapp på begge to.

Skrevet
Jeg liker veldig godt å være luremus.

:hoho:

Artig tråd.

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Hvorfor er vi heldige egentlig? :klø:

Gjest Yihaa
Skrevet

Jeg er ikke helt sikkert... Det var ikke så lett å få med seg essensen.

:fnise:

Gjest Elastica
Skrevet

Jeg skal ikke påstå noe, men det var noe med den luremusen.

Selv er jeg litt kattemenneske.

Gjest Elastica
Skrevet
Jeg skal ikke påstå noe, men det var noe med den luremusen.

Selv er jeg litt kattemenneske.

Eeeh, jeg mener hundemenneske. Jeg kan ikke fordra katter.

Men er selvsagt god på å juge i fylla.

Gjest MissBella
Skrevet

Jeg ser heller ikke på meg som heldige men.... :nei:

Gjest Gjest
Skrevet
Hei ludovie, - jeg som en mann må jo snakke til dere jenter som er kvinner?

Og tror du ikke at det finnes forskjellige typer jenter? Jeg nevnte det jo, - vi har de spenningsøkende med lurifaks i blikket, - og vi har alle di andre....

- Man aner lokkel og aner tiltrekning.

Stakkars den gnuen som går i krokodillens bitt, - lokket av dens blikk, men så ikke kjeften under vann.

Åssen jente er du da ludovie, - en av de jentene man leser som en åpen bok, - eller en av de kvinnene man må lære seg å kjenne før hun hengir seg helt?

Jeg synes du virker helt fjern, Waco. Og faren din lyver.

Gjest Gjest
Skrevet

hi hi, skjønner ikke ett kvekk av det han prøver å si !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...