Gå til innhold

Sexy dameklær - hva liker menn vi kler oss i på byen ?

Anbefalte innlegg

Gjest gjestkvinne
Skrevet

Bukse ? Kort skjørt ? lange skjørt ?

Topper ...favoritt - farger ...

Ja hjelp meg - hva er fint å ta på seg i kveld for å ta noen pils mmm ???

For sexy kledd ...virker det skremmende på noen menn ? - er det ok ? Eller helst litt mer anstendig kledd ?

Hva tenker menn om sexy kledde kvinner ? Og anstendig kledde kvinner når de er ute på byen ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes vel jentene må få kle seg i noe de selv liker, som faller naturlig for dem å gå i.

Men spør du hva jeg som mann liker å se damer i så må jeg svare at det er alt for lite skjørt å se på gatene i dag. Var på ferie i øst-europa nylig og der var det mye mer skjørt å se. Synes det er pent at jentene kler seg feminint, litt høye hæler, skjørt, en fin topp, rød topp f.eks. til sort/mørkt skjørt er veldig pent.

Synes mange av jenteklærne som er in i Norge i dag (og sikkert resten av den vestlige verden, uten at jeg sikkert vet hva damer bruker her og der) bli litt for maskuline på en måte. Mørke dongeribukser med store lommer på baken og på framsiden av låret er ikke veldig feminint synes jeg. Minner meg mer om en snekker eller noe.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes jenter skal kle seg sexy og i det de fleste kaller billig.

Men Eva's drakt er nok det beste.

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Synes kvinner skal kle seg komfortabelt i jeans og genser, samt joggesko/sneakers. Behøver ikke å jåle seg og sminke. Naturlig er best!

Skrevet

Enkelte ganger går jeg helt casual om jeg bare skal ut for å ta noen pils, altså dongeri og t-skjorte o.l. Andre ganger blir det kjoler og skjørt. Alt etter anledning og dagsform, har ikke fått noen klager på noen av delene.. hehe

Skrevet (endret)

Jeg er jente, men tar meg likevel friheten til å si hva jeg mener om hvordan vi jenter bør kle oss på byen. Jeg har to greie pekepinner:

- Om du har mye utrigning, ikke ha kort kjole/skjørt og omvendt.

- Tenk generelt på at sånn du ser ut i speilet før du går ut er sannsynligvis ikke sånn du kommer til å se ut etter midnatt ;) Ta hensyn til det både med tanke på sminke, klær og høye hæler.

Prøv å kle deg/smink deg fint, men minst mulig "high maintenance".

Endret av Haris Pilton
Gjest Gjest_Trond_*
Skrevet

Liker best jenter og kvinner som kler seg i dongeri, collegegenser, joggesko og som tar en øl med oss gutta. En skikkelig jente som vet å være røff og som kanskje snuser eller røyker litt. Tøft.

Skrevet

Gutter har vel like forskjellig smak som jenter har. Personlig liker jeg når jenter kler seg feminimt, men slike tunikaer som er så populære, dem liker jeg ikke.

Har forresten sett noen jenter den siste tiden som går i noen tights som er litt "shiny", vet ikke hva det kalles men det er dritsexy!

Skrevet

For sexy kledd ...virker det skremmende på noen menn ? - er det ok ? Eller helst litt mer anstendig kledd ?

Hva tenker menn om sexy kledde kvinner ? Og anstendig kledde kvinner når de er ute på byen ?

Selv har jeg sluttet med å gå meg skjørt, for jeg ble utsatt for grov klåing til stadighet-det er mange menn der ute som ikke veit hvordan man skal oppføre seg!!!Seriøst, jeg TØR ikke gå med skjørt på utesteder lenger!

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler.

Helen - mod.

Gjest gjestkvinne
Skrevet
Selv har jeg sluttet med å gå meg skjørt, for jeg ble utsatt for grov klåing til stadighet-det er mange menn der ute som ikke veit hvordan man skal oppføre seg!!!Seriøst, jeg TØR ikke gå med skjørt på utesteder lenger!

Er sikkert ikke så lurt nei å bruke skjørt i dag .En kan jo bli misforstått og tiltrekke seg uønsket oppmerksomhet fra en potensiell voldtektsforbryter ...de er det jo mange av . Nei bruk trange bukser med hengelås på glidelåsen - så går man trygt eller snekkerbukse med belte ....

Er visst blitt ville vesten der ute - og fult av menn som ikke tåler å se damer i skjørt nå til dags ... hva kommer det av ... innvandringen kanskje ? Er skjørt virkelig så sexy og frekt ? Blir man oppfattet som billig om man bruker skjørt i dag ?Bare lurer .

Syns det er synd man ikke kan bruke kvinneklær lengre - men alltid må gå i bukser akkurat som menn . Ikke mye forskjell på hverdag og fest da ?

Gjest virvelvind
Skrevet

Jeg synes man burde gå i det man føler seg sexy i. Om det er bukse eller skjørt spiller liten rolle, føler du deg bra vil det synes:)

Gjest Gjest_Tom_*
Skrevet

Liker best jenter som kler seg i slitte dongeri, joggesko, collegegenser, boblejakke og null sminke. Naturlig look er finest. Om hun veier et par kilo for mye er det bare bra.

Gjest Trygve Trygdet
Skrevet

Liker best jenter i kort sort skinnskjørt, sorte strømper hvor man kan se endene på stroppene fra hofteholderen stikke litt fram nedenfor skjørtekanten hvis de bøyer seg, f.eks. rød topp/bluse, lange støvletter eller sko med høye hæler (gjerne lakk-støvletter som går litt over kneet og rød lebestift som glinser skikkelig + litt hard sminke ellers også. Og lakk-støvlettene må hun gjerne ha på seg når vi entrer sengen min etter at jeg har plukket henne opp på byen for heftig sex.

Men ihvertfall: bruk mer korte tettsittende skjørt! Jeg som mann liker å se tydelige konturer av de lekre rumpene deres....

Gjest Gjest
Skrevet
Liker best jenter i kort sort skinnskjørt, sorte strømper hvor man kan se endene på stroppene fra hofteholderen stikke litt fram nedenfor skjørtekanten hvis de bøyer seg, f.eks. rød topp/bluse, lange støvletter eller sko med høye hæler (gjerne lakk-støvletter som går litt over kneet og rød lebestift som glinser skikkelig + litt hard sminke ellers også. Og lakk-støvlettene må hun gjerne ha på seg når vi entrer sengen min etter at jeg har plukket henne opp på byen for heftig sex.

Men ihvertfall: bruk mer korte tettsittende skjørt! Jeg som mann liker å se tydelige konturer av de lekre rumpene deres....

:ler:

Skrevet
:ler:

Henger meg gjerne på denne. Korte skjørt og lange strømpekledde ben er en uslåelig kombinasjon.

At enkelte mener at de blir lett klådd på dersom dere går sånn, henger kanskje sammen med at det er så få av dere som bruker dette. Dersom dette hadde blitt litt mere "vanlig" ville vi kanskje ikke reagert på samme måten. På den annen side; dette er jo også litt avhengig av hva dere ønsker selv.

Dersom du ikke ønsker å bli sett på eller tatt (på) bør du kanskje kle deg litt mindre sexy?!

Gjest virvelvind
Skrevet
Dersom du ikke ønsker å bli sett på eller tatt (på) bør du kanskje kle deg litt mindre sexy?!

Ærlig talt, man må da kunne gå i korte skjørt uten å bli klådd på av fremmede menn?

For en holding.

• Liker 2
Gjest boring?
Skrevet

Helt ærlig så liker jeg ikke å gå med klær på byen som gjør at gutta kommer bort pga klærne...

Det blir litt overfladisk for meg.... Det er liksom om å gjøre å gjør seg mest salgbar.. Jo mindre klær og jo kortere skjørt, og jo dypere utringning, jo flere gutter i kø.

Jeg vil egentlig ikke ha de gutta jeg....

Skrevet

Klærne bør være mørke for da kan de også være så tettsittende som mulig uten at det virker horete eller sjabby. De fleste jenter har utrolig sexy lår og de er absolutt mest fristende i korte skjørt og stayups.

Hvis du i tillegg har kåpe/frakk som glipper opp av og til og viser fram de runde deilige lårene da vil du "treffe" de fleste menn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...