Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Hva er folks oppfattninger om jenter i 20 åra som går uten BH, forutsatt at de har små pupper? Er det sexy, feministisk, vulgjært eller hva? Er det "greit" og akseptert at de gjør det? Fint om både menn og kvinner sier sin oppfatning:)
The Kitten Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Hva er folks oppfattninger om jenter i 20 åra som går uten BH, forutsatt at de har små pupper? Er det sexy, feministisk, vulgjært eller hva? Er det "greit" og akseptert at de gjør det? Fint om både menn og kvinner sier sin oppfatning:) Jeg bryr meg ikke. Så lenge de ikke går naken er jeg fornøyd.
Gjest Charming Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 Jeg synes det er litt vulgært. Skjønner ikke helt hvorfor noen har lyst til å "blotte" seg på denne måten. Litt gammeldags tanke kanskje, men jeg mener hvertfall ikke det er en normal greie å gå uten BH (selv om det hadde vært FRYKTELIG frigjørende om det hadde det )
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 Da jeg var yngre og tynnere og hadde en superfast A-cup, så gikk jeg uten BH i topper som krevde det (bar rygg, lang utringing, stroppeløs osv). Eneste jeg brukte av og til var brystvorteteip. De fleste toppene var dog løse foran, så jeg tror ikke folk hadde sett noen forskjell om det var BH eller ei. Såpass små pupper hverken henger eller hopper. Menn syntes forøvrig det var supersexy. Må innrømme jeg synes det er litt kult når jeg ser flatbrysta modeller i tanktops etc uten BH, type Kate Moss. Har ikke sett det "i virkeligheten" da, mulig jeg hadde reagert. Særlig når de er litt gjennomsiktige.. Nå har jeg pga vekt/p-piller/treig pubertet eller whatever en B-cup. De er fremdeles små, men nå synes jeg ikke de er fint uten BH for det blir jo bittelitt heng og de danser rundt omkring når jeg beveger meg. Så for meg slutter det vel å bli fint med en gang puppene er over en håndfull.
Gjest Gjest_Varsia_* Skrevet 27. mars 2009 #5 Skrevet 27. mars 2009 Har du veldig små pupper syns jeg nå det er mer naturlig å gå uten bh enn med. Har du nesten ikke pupper blir det litt rart med bare en bh som stikker ut som man vet at vedkommende ikke har behov for. Men strengt tatt bryr jeg meg jo egentlig ikke, og det er ekstremt sjeldent at jeg legger merke til slikt. Men de gangene jeg tenker over det synes jeg det er penest uten bh (for de med veldig små pupper). Og små pupper kan være utrolig fint, hvis man bare kler seg riktig! Og i mitt hode er altså ingen bh mer riktig... Men som sagt, jeg gir jo egentlig døyta, folk kan gå med 3 bh-er på for min del uten at jeg ser det...
juliane Skrevet 27. mars 2009 #6 Skrevet 27. mars 2009 Jeg har en venninne som pleide å gå uten BH. Jeg ble kjent med henne i en setting der vi var i et varmt land og følgelig gikk i lette klær, og hun gikk mye i litt utringede sommerkjoler. Og alle lurte på hvorfor i alle dager hun ikke gikk i BH. For det første var vi stadig redde for at noe skulle falle ut, for det andre ble de veldig hengete og for det tredje gjorde det ikke akkurat underverker med holdningen hennes. Hun hadde små pupper, men BH burde hun absolutt hatt. Nå har hun tatt silikon, og snakker stadig vekk om at hun hadde så små pupper at det ikke var noe vits i å gå med BH...
Gjest kenneth Skrevet 27. mars 2009 #7 Skrevet 27. mars 2009 (..)Menn syntes forøvrig det var supersexy.(...)Alle menn?
Teriyaki Skrevet 27. mars 2009 #8 Skrevet 27. mars 2009 Bruker alltid BH, med mindre jeg har en topp man ikke skal bruke bh til. Med de ser ikke dumme ut i det hele tatt i og med at det ikke går å bruke bh til dem. Synes ellers det ser rart ut om jenter ikke har på seg bh til vanlige topper. Det ser ikke så flattrende ut, rett og slett.
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2009 #10 Skrevet 28. mars 2009 Jeg syntes at man da bør gå med brystvortetape. (Det burde en del menn også, haha) Om bhen bare ender opp med å stikke ut og egentlig ødelegge helhetsintrykket syntes jeg man kan la være. Har man a-cup er det helt ok å gå uten bh (så sannt dette ikke leder til at brystvortene viser veldig, det er tacky) Har man større enn a-cup burde man gå med bh under klær som er beregnet for det. Noe annet ser skikkelig tacky ut.
Gjest Bond Skrevet 28. mars 2009 #11 Skrevet 28. mars 2009 Synes det er helt greit. Kan ikke gjøre det selv, men hvis man har en sånn størrelse som tillater det, hvorfor ikke?
Gjest Glør Skrevet 28. mars 2009 #12 Skrevet 28. mars 2009 Jeg synes folk må få gjøre som de vil. Jeg går sjelden med bh selv, og legger vel egentlig ikke merke til hva andre gjør.
Gjest Stjernedryss Skrevet 28. mars 2009 #13 Skrevet 28. mars 2009 Jeg har så små pupper at jeg lett kunne gått uten BH, men jeg gjør det aldri. Synes BH får puppene til å se litt større ut, og uten BH er det jo nesten bare Brystvorene man ville ha sett. Jeg synes egentlig ikke det ser så verst ut når sånne supermodeller går uten BH i gjennomsiktigte topper. Ingenting blir vulgært når man har små pupper, men man kan jo ikke akkuratt gå sånn på fest likevel da Jeg er fornøyd med puppene mine uten BH når jeg er naken, men uten BH og med klær ser bare dumt ut.
Gjest Eithne Skrevet 28. mars 2009 #14 Skrevet 28. mars 2009 Det har jeg aldri tenkt over en gang Så det må bry meg relativt lite. Når jeg tenker over det så skulle jeg ønske at jeg kunne gått uten - jeg kan ikke fordra bh jeg da, men men nå gjør alder og tyngdekraft sitt til at jeg må ha en på meg
cilja Skrevet 28. mars 2009 #15 Skrevet 28. mars 2009 Synes det er helt greit. Når man er ung og har sprettne pupper synes jeg det er ok. Skulle fakstisk ønske jeg hadde gjort mer av slikt da jeg hadde puppene til det.
Ritz Skrevet 29. mars 2009 #16 Skrevet 29. mars 2009 Jeg syns det ser ut som om man har glemt noe, brystvorter som syns gjennom klærne ser bare småvulgært ut.
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 29. mars 2009 #17 Skrevet 29. mars 2009 Det er ålreit. Det viser at dama enten går inn for å være annerledes enn kjerringflokken, eller så viser det at hun ikke har peiling på hva flokken synes er fashion akkurat dette året. Begge deler er like bra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå