Gjest østlandsbitcha Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 må bare skrive litt ut her:) seriøst jeg forstår overhode ikke det motsatte kjønn..Er det muuulig ?? Har "datet" en nå i 7 mnder, vi var sammen en kort periode men pga personlige problemer klarte ikke han og ha noe forhold..helt greit egentlig! Men vi har vært fgfer og det har vært oppturer og nedturer.. hovedproblemet blir at jeg er den som alltid tar kontakt..(vi har fem timer avstand fra hverandre) men han har noen perioder der han er veldig..hmm kontaktsøkende. begynner å prate om at vi må treffes mer osv. var med han for noen dager siden..endte ikke bra egentlig og jeg reiste tideligere hjem enn det jeg skulle....jeg sa til han at han fikk ta kontakt...og han sa at det kom han til å gjøre... men har ikke hørt en ting fra han....prøvde å ringe han men neida... Jeg vett han har periode der han pleier å trekke seg bort...og mulig det er en sånn periode nå egentlig men jeg er ikke sikker... kan legge til at han har gitt meg veldig klar beskjed om at hvis han mister følelser for meg skal han gi beskjed, og at det ikke er pga meg han trekker seg bort..men at han trenger litt tid alene..han understreker alltid at han er gla i meg osv.... men begynner å føle meg litt lurt jeg... hvordan glemme han?han har festet seg så sykt i hodet mitt..han er perfekt..
Gjest Gjest_Jenta_* Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 må bare skrive litt ut her:) seriøst jeg forstår overhode ikke det motsatte kjønn..Er det muuulig ?? Har "datet" en nå i 7 mnder, vi var sammen en kort periode men pga personlige problemer klarte ikke han og ha noe forhold..helt greit egentlig! Men vi har vært fgfer og det har vært oppturer og nedturer.. hovedproblemet blir at jeg er den som alltid tar kontakt..(vi har fem timer avstand fra hverandre) men han har noen perioder der han er veldig..hmm kontaktsøkende. begynner å prate om at vi må treffes mer osv. var med han for noen dager siden..endte ikke bra egentlig og jeg reiste tideligere hjem enn det jeg skulle....jeg sa til han at han fikk ta kontakt...og han sa at det kom han til å gjøre... men har ikke hørt en ting fra han....prøvde å ringe han men neida... Jeg vett han har periode der han pleier å trekke seg bort...og mulig det er en sånn periode nå egentlig men jeg er ikke sikker... kan legge til at han har gitt meg veldig klar beskjed om at hvis han mister følelser for meg skal han gi beskjed, og at det ikke er pga meg han trekker seg bort..men at han trenger litt tid alene..han understreker alltid at han er gla i meg osv.... men begynner å føle meg litt lurt jeg... hvordan glemme han?han har festet seg så sykt i hodet mitt..han er perfekt.. Jeg hadde et lignende forhold for ca. et og et halvt år siden. Vi ble aldri sammen, men hadde ting på gang i ca et halvt år. Jeg ble lurt. Han var også "perfekt" i mine øyner på den tiden. Kjærlighet gjør blind, eller rettere sagt: forelskelse gjør blind u know. Han hadde også slike perioder hvor han trakk seg litt unna. Fant etterhvert ut at han hadde løyet en del til meg og at jeg var blitt playet. Etter ikke så lang tid flyttet han tilbake til sin hjemby og jeg ble ikke kvitt følelsene for ham på en stund. Jeg sier ikke at det nødvendigvis er det samme som har skjedd i ditt tilfelle, men du bør kanskje være litt forsiktig. Jeg vet ikke, men kan godt hende han har en god grunn til at han trekker seg litt unna i perioder? hvordan henger det sammen?
Gjest tråstarter Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 jo han har jo d..en grunn..han sier han må klare å bygge seg opp...mye som har skjedd i livet hans og jeg forstår jo at han ikke klarer gi så mye.. men hvor lenge skal jeg fortsette ? FØLELSENE mine blomstrer og vokser mer og mer...samtidig som jeg blir mer og mer deppa over situasjonen...for jeg vil så gjerne være der for han...men han lukker meg ute.. jeg er 23 og han 25....
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 jo han har jo d..en grunn..han sier han må klare å bygge seg opp...mye som har skjedd i livet hans og jeg forstår jo at han ikke klarer gi så mye.. men hvor lenge skal jeg fortsette ? FØLELSENE mine blomstrer og vokser mer og mer...samtidig som jeg blir mer og mer deppa over situasjonen...for jeg vil så gjerne være der for han...men han lukker meg ute.. jeg er 23 og han 25.... Halloooo, dette er fake. Ingenting å hente i det hele tatt. Ikke interessert når det blir slik.
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2009 #6 Skrevet 27. mars 2009 jaja da er det bare til å gå videre da jo... Ja, det er bare å gå videre. Er en der ute som har tid til deg, sats heller på han;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå