Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Jente38
Skrevet

Jeg er så irritert.... jeg hadde et forhold til en gift kar, men for å gjøre en lang historie kort: vi avviklet det i all vennskapelighet, fordi han ville "satse på ekteskapet sitt". Noe som jeg respekterer full ut.. Men vi ble enig om å fremdeles beholde sporadisk kontakt. (ingen sex, men vennskap)

Det som jeg blir irritert/skuffet over er: han sender meg sms en gang i blandt, ed forespørsel om vi kan møtes for hyggelig prat/kaffe. Men sender JEG ham sms om å treffes for kaffe eller drink, hører jeg ingenting fra ham.

Er jeg dum...eller er dette "enveis kjørt" vennskap??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er et enveiskjørt vennskap. Jeg hadde brutt all kontakt med han, med mindre dette viste seg å være en person som er ekstremt viktig for deg å ha i livet ditt.

Skrevet

Dette virker jo helt klart å være enveiskjørt, når han ignorerer deg når du tar kontakt med han.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, han er det bare å få ut av livet sitt.

Svarer sikkert ikke pga kona....

Mitt problem er ikke helt likt, og egentlig ikke noe stort problem. Mannen jeg hadde et forhold til, har bedt meg om å ikke sende ham flere sms-er, for de kan han ikke svare på, pga at kona sjekker regningene hans (hun vet om oss). Mailer har han ikke sagt noe om, men det er klart at jeg holder meg unna det også. Men at HAN sender meg mailer (som kona ikke vet om) eller sms-er - som jeg regner med han har fått tillatelse til å sende - ja det er tydeligvis greit.

Sms-ene og stort sett alle mailen er bare vennskapelige, men jeg tror nok kona hadde blitt gal hvis hun hadde sett noen av mailene han har sendt meg.... Det er ikke snakk om å ta opp igjen det som har vært, men mye er veldig personlig likevel.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg er så irritert.... jeg hadde et forhold til en gift kar, men for å gjøre en lang historie kort: vi avviklet det i all vennskapelighet, fordi han ville "satse på ekteskapet sitt". Noe som jeg respekterer full ut.. Men vi ble enig om å fremdeles beholde sporadisk kontakt. (ingen sex, men vennskap)

Det som jeg blir irritert/skuffet over er: han sender meg sms en gang i blandt, ed forespørsel om vi kan møtes for hyggelig prat/kaffe. Men sender JEG ham sms om å treffes for kaffe eller drink, hører jeg ingenting fra ham.

Er jeg dum...eller er dette "enveis kjørt" vennskap??

Synes det er forkastelig at dere i det hele tatt har kontakt! Er ikke mulig å opprettholde et vennskap med en person man har hatt et utroskapsforhold med. Respekter at han vil satse på ekteskapet sitt og hold deg unna. Hadde klikka i vinkel hvis jeg var kona hans!

Gjest Gjest
Skrevet

Du vet svaret... Kutt Kontakten Med Ham. Gjør det NÅ. Slett nr. og mail og hva du nå har av kontaktinformasjon. Glem ham, han er fra nå av ikke-eksisterende.

Gjest hopeful
Skrevet

Dette "vennskapet" går jo helt klart bare en vei, og er nok ikke et sunt forhold for deg. Slett nr og mail adr og gå videre :) Lykke til!

Gjest Gjest_pasta_*
Skrevet

Dette er ikke et vennskap å spare på!

Skrevet
Du vet svaret... Kutt Kontakten Med Ham. Gjør det NÅ. Slett nr. og mail og hva du nå har av kontaktinformasjon. Glem ham, han er fra nå av ikke-eksisterende.

Da er det gjort...jeg har nettopp slettet ham fra FB og mobilen.

Skrevet
Da er det gjort...jeg har nettopp slettet ham fra FB og mobilen.

Bra! Er jo ikke snakk om et ekte vennskap dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...