Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest jente 93
Skrevet

Jeg har sett en gutt og snakka med han i 5 sek eller noe...

Og jeg liker han, og det virker so om vi kanskje kan ha noe, det er bare det at vi begge er så sjenerte. Jeg fant han på facebook, og vil egge han til, men det føles ikke riktig...

Hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Og jeg liker han, og det virker so om vi kanskje kan ha noe, det er bare det at vi begge er så sjenerte. Jeg fant han på facebook, og vil egge han til, men det føles ikke riktig...

Hvorfor?

Føles det ikke riktig, gjør du det heller ikke.

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet
Føles det ikke riktig, gjør du det heller ikke.

Men jeg må nesten, for ellers mister jeg all kontakt med han, kanskje for alltid...

Skrevet

Hvorfor?

Fordi magefølelsen din prøver å fortelle deg noe!

Gjest Gjest
Skrevet
Fordi magefølelsen din prøver å fortelle deg noe!

Hmm.. Ja, det gjør den sikkert, men nå som jeg endelig hadde funnet den så kalde drømmegutten, og hn kanskje funnet meg så feiger jeg ut... Blir så irritert på meg selv...

Noen flere?

Skrevet
Hmm.. Ja, det gjør den sikkert, men nå som jeg endelig hadde funnet den så kalde drømmegutten, og hn kanskje funnet meg så feiger jeg ut... Blir så irritert på meg selv...

Noen flere?

Om du etter 5 sekund tror han er drømmeprinsen?? Da må han vel være det da?

Eller hva er du redd for?

Gjest Gjest
Skrevet
Om du etter 5 sekund tror han er drømmeprinsen?? Da må han vel være det da?

Eller hva er du redd for?

Ok det ble kanskje litt teit å si drømmeprins, men det ligger en liten del bak han gutten... Dette er noe av det(visst du vil lese det da):

Så møtte jeg han (min store flamme!!) i helga da på en treningsleir på en måte, og det virka som om han var litt interisert, men jeg vil gjerne høre deres mening, om hva dere tror.

Først så kikka han mye på meg! Så blanda vi lagene og jeg kom på samme lag som han!!

Så skulle alle på det laget som jeg og han var på legge henda oppå hverandre , og rope ut hva leget vårt hette,før vi begynte kampen. Jeg hadde handa mi ganske langt nede på bunnen så kom han( og han skulle egentlig legge handa si oppå den som hadde handa si øverst), men i steden så la han den på min.. Selvom min nesten ikke var synelig...! Så etter det skulle vi han skudd konk. Og da scorte jeg og så ga han meg en high five og sa at det var et kjempe bra skudd!! Åhh, jeg er så utrolig glad. Jeg vett at det høres litt fjasete ut men, jeg er bare sånn når jeg er forelska!! Han snakka også litt med meg!! Og forresten synes du at jeg burde legge han til som venn på facebook? Andre ideer? Jeg kommer ikke til å se han igjen noen gang mer i sammenheng med sporten jeg driver med... Må seriøst ha hjelp!!

Vel det er det jeg kaller drømmeprins, fikk et helt annet inntrykk av han i helga, og det var bare mer positivt!! Det høres kanskje litt teit ut, men det var andeledes for meg som var der

Skrevet

Hvis du har et positivt inntrykk av han så kan det jo ikke skade å legge han til på facebook, å bli litt bedre kjent med han ;)

Skrevet

Noen flere?

du er redd han ikke vil legge deg til, for det kan være at han ikke tenker det samme om deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...