Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Vet noen av dere om den spanske kleskjeden Zara har planer om å åpne butikker i Norge?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Yes, de leter etter lokaler. Vil helst ha et stort lokale på Karl Johan, så vi venter i spenning :D

Skrevet

Oj, hadde nesten glemt Zara.

Skal til Køben til høsten, da må jeg nok innom gitt!

Det hadde vært så knall hvis de hadde etablert seg i Norge også :lol:

Skrevet

De er på vei til Norge ja, Sto om det i søndagsAftenposten tror jeg.

Var såvidt innom i Amsterdam. Men mye korte topper for de med flat mave da... :ler:

Skrevet

Jeg venter også på Zara, hørte for to år siden at de hadde planer om å slåp seg ned i Norge. Store lokaler i Karl johan er vel ikke akkurat noe som er ledig daglig, så det kan jo hende vi må vente en stund til da.. :-?

Gjest Jamila
Skrevet

Det er jo flere år siden de første "ryktene" om at Zara skal etablere seg i Oslo kom,- men ingen Zara butikk! :o

Har gitt opp håpet om Zara i Oslo, men sørger for å legge inn et Zara besøk når jeg reiser...

Jamila-liker Zara

Skrevet

Hva med å sende en mail til Zara? Tror jammen jeg skal gjøre det når jeg får tid. Så kan vi avkrefte rykter med en gang (hvis det er det det er)

Skrevet
Zara er jo noe av stasen med å dra utenlands, da. Hvis de kommer hit blir jo ikke det så nyfikent lenger. Men det finnes vel nok av andre kule butikker i utlandet som vi ikke har hjemme.
Skrevet

Oh, oh. Jeg var innom en stooor Zara-kjede da jeg var i Barcelona. :D

Men er sant som Klips sier - blir ikke noe stas hvis det kommer til Norge, da. ;)

Skrevet

NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI!! :cry:

jeg vil ikke ha zara i norge! det er den butikken jeg liker best i utlandet. utrolig gøy å komme til norge og ingen har samme tøy som deg!!

uff, håper det aldri kommer!! :cry:

da trenger jeg ikke å reise utenlands da??

Skrevet

he he. zara i norge er litt sånn som p-pillen for menn. og dommedag for jehovas vitner. ligger alltid litt lenger frem i tid enn man ble forespeilet.

Gjest Anonymous
Skrevet

Zara skal ihverfall komme til Stavanger, og som i Oslo leter de etter store lokaler ( som det forøvrig er ledig nå, midt i Stavanger sentrum), så vi får bare vente og se

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...