Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Hei! Fikk Decleor Soin du soir nattkrem i posten i dag. Utenpå pakken står det at man skal bruke Decleor Aromessence Neroli først. Må man det? Takk for svar
venus_ Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Hei! Fikk Decleor Soin du soir nattkrem i posten i dag. Utenpå pakken står det at man skal bruke Decleor Aromessence Neroli først. Må man det? Takk for svar Nei du må ikke
Hilde Christina Skrevet 28. mars 2009 #3 Skrevet 28. mars 2009 Svart i bloggen min, det står på pakken at du kan få bedre resultater om du gjør det, men du er ikke nødt.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 28. mars 2009 #4 Skrevet 28. mars 2009 Oki,takk for svar Jeg renser huden med cleansing milk og tonifying lotion. Etter det, så bruker jeg øyekrem, MD renewal serum og så nattkrem. Skal jeg da ta på Neroli mellom serumet og nattkremen? Om rekkefølgen er riktig altså
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2009 #5 Skrevet 28. mars 2009 Oki,takk for svar Jeg renser huden med cleansing milk og tonifying lotion. Etter det, så bruker jeg øyekrem, MD renewal serum og så nattkrem. Skal jeg da ta på Neroli mellom serumet og nattkremen? Om rekkefølgen er riktig altså Ja, det er riktig. Først MD-serum, så Neroli, så nattkrem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå