LadyInRed Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 noen som vet om hudpleiesalonger i oslo (sentrumsnært) som har billigere priser på dagtid?
Neytiri Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Kanskje du er interessert i å prøve de hudpleierskolene...de jobber på dagtid og er kjempeflinke! link
LadyInRed Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2009 takk for tipset, men jeg tenkte mer på vanlige salonger slik at jeg kan bestille time når jeg vil og ikke kun når elevene har behandlingstimer. andre som har tips?
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 Hudpleiesalonger har jo gjerne bare oppe på dagtid da, så det spørs om du finner noen som har tilbud i den tiden... De fleste har vel åpningstid sånn ca 10-18 eller 10-19. Og selv om en kanskje ikke skulle tro at det var sånn, så har de faktisk kunder i den tiden. Har alltid tatt meg i å lure på hva de menneskene som tar hudpleie eller går til frisøren midt på dagen jobber som, samtidig så er jeg jo der selv også . Hehe. Folk tar seg vel fri, avspaserer, bruker fridagen sin eller jobber skift og kan dermed oppsøke slike ting på dagtid. Noen hudpleieskoler tror jeg tilbyr behandlinger hver dag, men husker ikke hvilken. Beauty hudpleieskole kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå