Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha, må le av meg selv.

Har i laaang tid trodd at denne: :filer: pusset tenner. :lol:

Er det bare meg eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, den heter filer. Det finnes en annen en for tannpuss. :tanpuss: Der var den, ja.

Skrevet

Jeg trodde først at den spillte fiolin!!!! :sjenert:

Skrevet
Nei, den heter filer. Det finnes en annen en for tannpuss. :tanpuss: Der var den, ja.

Jeg vet nå at den heter filer... Det var før jeg oppdaget det, når jeg bare så den rundt omkring på forumet. Lurte på hvorfor i all verden folk brukte "pusse tenner" til alt mulig...

Jeg trodde først at den spillte fiolin!!!! :sjenert:

Hehe, så moro! :ler:

Skrevet

Haha, fiolin og tannbørste, liksom. (Ler med dere, ikke av dere.)

Syns egentlig den filer neglene på en litt frekk måte og jeg tolker den omtrent sånn : "jaja, dere får bare tro hva dere vil - jeg filer, jeg".

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg trodde også først at den spilte fiolin. Men så oppdaget jeg at det sto "filer". Og da tenker jeg at den symboliserer at noe er så kjedelig eller lite verdt å kommentere etc, at man filer negler i stedet.

Gjest Wrangler
Skrevet

Trodde også det var en fiolin. Og atr den betyr: "ja si hva dere mener, men dere er helt på jordet uansett" Litt ironisk ment.

Skrevet
Jeg trodde også først at den spilte fiolin. Men så oppdaget jeg at det sto "filer". Og da tenker jeg at den symboliserer at noe er så kjedelig eller lite verdt å kommentere etc, at man filer negler i stedet.

Jeg også tenker at at den forestiller at noe er kjedelig.

Skrevet
Jeg også tenker at at den forestiller at noe er kjedelig.

Enig. Noe som er fullstendig uinteressant...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...