Snirkel Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Haha, må le av meg selv. Har i laaang tid trodd at denne: pusset tenner. Er det bare meg eller?
FrizzleSizzle Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Nei, den heter filer. Det finnes en annen en for tannpuss. Der var den, ja.
Snirkel Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2009 Nei, den heter filer. Det finnes en annen en for tannpuss. Der var den, ja. Jeg vet nå at den heter filer... Det var før jeg oppdaget det, når jeg bare så den rundt omkring på forumet. Lurte på hvorfor i all verden folk brukte "pusse tenner" til alt mulig... Jeg trodde først at den spillte fiolin!!!! Hehe, så moro!
hjertesukka Skrevet 27. mars 2009 #5 Skrevet 27. mars 2009 Haha, fiolin og tannbørste, liksom. (Ler med dere, ikke av dere.) Syns egentlig den filer neglene på en litt frekk måte og jeg tolker den omtrent sånn : "jaja, dere får bare tro hva dere vil - jeg filer, jeg".
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2009 #6 Skrevet 28. mars 2009 Jeg trodde også først at den spilte fiolin. Men så oppdaget jeg at det sto "filer". Og da tenker jeg at den symboliserer at noe er så kjedelig eller lite verdt å kommentere etc, at man filer negler i stedet.
Gjest Wrangler Skrevet 29. mars 2009 #7 Skrevet 29. mars 2009 Trodde også det var en fiolin. Og atr den betyr: "ja si hva dere mener, men dere er helt på jordet uansett" Litt ironisk ment.
angeleyes Skrevet 29. mars 2009 #8 Skrevet 29. mars 2009 Jeg trodde også først at den spilte fiolin. Men så oppdaget jeg at det sto "filer". Og da tenker jeg at den symboliserer at noe er så kjedelig eller lite verdt å kommentere etc, at man filer negler i stedet. Jeg også tenker at at den forestiller at noe er kjedelig.
Snirkel Skrevet 3. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 3. april 2009 Jeg også tenker at at den forestiller at noe er kjedelig. Enig. Noe som er fullstendig uinteressant...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå