Gå til innhold

Kirkeprogam


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hva skal stå i kirkeprogrammet??? Er det bare salmene eller skal vi skrive forløpet også. Jegt har fått noen til å synge en sang til min kjære i kirka men han vet ikke noe så dette kan jeg jo ikke ta med.

Har ikke oversikt over vielsen heller hva som skjer når. Da vi var i møte med presten så fikk vi ikke info om at vi skulle lage program.

Skal alle gjøre det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

To eksempler ser du her:

http://www.kvinneguiden.no/bryllup/inspira...almehefte.shtml

http://www.kvinneguiden.no/bryllup/inspira...lmehefte2.shtml

Jeg har bare sett kirkeprogram der det står både navn på marsjene, teksten på salmene, navn på solistinslag og solist, og selve forløpet for seremonien; altså når preken og tale og solistinnslag og salmer og alt kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare sett kirkeprogram der det står både navn på marsjene' date=' teksten på salmene, navn på solistinslag og solist, og selve forløpet for seremonien; altså når preken og tale og solistinnslag og salmer og alt kommer.[/quote']

Det er det jeg også har sett mest. Kommer til å lage sånt selv. Har tatt vare på kirkeprogrammene fra der jeg har vært og det er mye slik. Lykke til!

Ps. selv om du ikke vet hva solist skal synge kan du bare skrive solo og til slutt(evt.bakside) navn på solist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Du må ikke ha kirkeprogram. Fordelen med det er jo at man slipper og slå opp i salmeboka og det blir jo veldig personlig for spesielt deres vielse.

Hvis du skal ha en liten "innholdsfortegnelse" kunne du kanskje skrive; sang til brudgommen, da hadde han kanskje blitt nyskjerrig og det hadde blitt markert at det var hans kjære brud som hadde valgt ut en helt spesiell sang til ham fra deg. Det vil jeg ha gjort. Så spennende! :D :sjarmor: Håper dere får en kjempefin, spesiell og personlig vielse - lykke til! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du må ikke ha kirkeprogram. Fordelen med det er jo at man slipper og slå opp i salmeboka og det blir jo veldig personlig for spesielt deres vielse.

Hvis du skal ha en liten "innholdsfortegnelse" kunne du kanskje skrive; sang til brudgommen, da hadde han kanskje blitt nyskjerrig og det hadde blitt markert at det var hans kjære brud som hadde valgt ut en helt spesiell sang til ham fra deg. Det vil jeg ha gjort. Så spennende! :D Håper dere får en kjempefin, spesiell og personlig vielse - lykke til! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...