Gjest UtlogRet Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 H*n du er sammen med er i et annet land for en 5 mnd periode. Du har allerede besøkt h*n engang og det var fantastisk. Hadde egentlig ikke planlagt flere turer men nå savner du h*n ekstremt mye. Og h*n har ikke anledning til å komme hjem før oppholdets slutt. Du ser at du har AKKURAT på en prikk råd til en langhelg ca 3 uker før oppholdet i utlandet er slutt. Reiser du? Man lever jo bare engang eller er det bare en dårlig unnskyldning..?
GlaJenta88 Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Dette kommer litt an på hvor i utlandet h*n oppholder seg, og hvordan det passer med timeplanen til personen man skal besøke. Tre uker er jo ikke all verdens ventetid, men et besøk kommer garantert til å få tiden til å virke mye kortere! Så hadde det ikke vært så forferdelig langt unna, så hadde jeg nok gjort det. Det sier seg selv at utenfor Europa for en langhelg er noe bortkastet.
Gjest UtlogretTs Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 Det er i Europa,så ikke alt for fjernt sånn sett.Bruker bare 3 timers tid på reise (fly selvfølgelig) så turen vil ikke eventuelt gå bort i reisetid.
Gjest UtlogretJa Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 Og med tanke på timeplanen,så passer det at jeg kommer.
Gjest LanaLane Skrevet 27. mars 2009 #5 Skrevet 27. mars 2009 Jeg hadde nok gjort det. Er ganske ufornuftig sånt sett
FrizzleSizzle Skrevet 27. mars 2009 #6 Skrevet 27. mars 2009 Hadde ikke gjort det fordi jeg savnet ham, nei. Da klarer man å vente 3 uker. Men hvis jeg hadde lyst på en tur, så klart. Skjønt ikke hvis jeg ikke hadde mer penger i reserve enn akkurat på en prikk råd til en langhelg utenlands, men det har jeg alltid.
Jade Skrevet 27. mars 2009 #7 Skrevet 27. mars 2009 Når jeg og kjæresten bodde laaaangt fra hverandre (ikke så langt som du, heldigvis), så kunne vi reise sjelden til hverandre pga økonomi (vi var studenter). Hvis vi fikk skrapt sammen noen kroner, hendte det at en av oss hev oss på bussen eller flyet selv om pengene egentlig burde ha vært brukt til noe mer "fornuftig", selv om vi skulle ses om noen uker uansett. Men de ukene er jo uendelig lange når man savner kjæresten sin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå