Gjest Meg. Skrevet 10. juli 2003 #1 Skrevet 10. juli 2003 Det har opptil flere ganger den siste tiden kommet opp "Generell feil", når jeg sender mine innlegg. Prøver igjen, men det samme skjer. Hva betyr dette? Jeg bruker både TID, tankevirksomhet, penger og ENERGI på disse innleggene mine, så det er svært irriterende at de ikke når frem!!!!!!!!!! Nå er jeg sur altså! Og det er sjelden jeg blir......... Jeg forventer en forklaring, + at dette blir ordnet opp i. På forhånd takk.
Gjest Lea Skrevet 10. juli 2003 #2 Skrevet 10. juli 2003 http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=39710 I denne tråden får du forklaringen :blunke:
Rapitap Skrevet 10. juli 2003 #3 Skrevet 10. juli 2003 Synes vi kan leve med litt hikke jeg, slik at 'bakmennene' bak KG kan fokusere framover....ikke bare fikse på dulle ting som dette er.....men KG får jo ny så.....1.august eller noe....er ikke så lenge til det.... Og når dere ser feilmeldingen, bare klikk direkte på 'vis nye innlegg' fra høyre meny, og ikke tenk mer på det...liten omvei, men dritt på! Ting blir bedre....og vist vi sliter litt nå , så blir vi nok ALLE forelsket i KG på nytt...Tenk når alt er raskt igjen etter lang tid. Det er som å komme tilbake til vannklosett etter uker på kaggedo! Skrekk og gru!! Jeg ser fram til ny lansering jeg....da får vi det lille ekstra....! =)
Tusenfryd Skrevet 10. juli 2003 #4 Skrevet 10. juli 2003 Jeg tror dette spørsmålet snart har vært oppe i hvert forum og gjerne flere ganger om dagen. Har ingen problemer med å forstå at det er irriterende. Og det er kjempefint å si fra, men gjør det gjerne med en gang dere oppdager en feil. Så sant det ikke er en feil vi vet om da, men det ser dere ved at det vil bli gitt beskjed i Ris, ros & Informasjon. Det er sånne ting vi bruker det forumet til. Nå vil det imidlertid bli fokusert på den nye serveren, så får vi leve med disse småfeilene (som det tross alt er, siden innleggene blir postet) i noen dagertil. Ok?
Gjest Hege Skrevet 11. juli 2003 #5 Skrevet 11. juli 2003 Jeg bruker både TID, tankevirksomhet, penger og ENERGI på disse innleggene mine, så det er svært irriterende at de ikke når frem!!!!!!!!!! Hvor mye av dette tror dere Gry bruker for å få dette forumet så bra som mulig? Blandt annet med ny server som kommer i disse dager.
Gjest Meg. Skrevet 11. juli 2003 #6 Skrevet 11. juli 2003 Ja, men dette dreide seg ikke om henne, det dreide seg om meg denne gangen. Og jeg får heller ikke betalt for å være her inne, tvert i mot, jeg betaler!!!!! Mistet nettopp nå 2 innlegg til. Får vente til august forstår jeg, for dette nytter ikke! Blir vel ikke akkurat medlems-pågang av dette? Sees i august.
Gjest lmari Skrevet 11. juli 2003 #7 Skrevet 11. juli 2003 Men innlegget ditt blir vel ikke borte? Mine innlegg kommer inn, det er bare at det kommer opp en feilmelding etterpå?? Sjekk om innleggene dine har blitt postet. Hvis de ikke blir det, er det noe annet som er galt, tror jeg.
Tusenfryd Skrevet 11. juli 2003 #8 Skrevet 11. juli 2003 Les innlegget mitt en gang til, du sure. Innleggene blir faktisk postet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå