Gå til innhold

Kinky sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisan, Tenkte å finne på noe litt kinky og spennende med dama i kveld... Skal hygge oss hjemme med noe mat og vin og greier....... Vi har veldig bra sex liv og er ikke redde for å prøve ut nye og spennende ting. Sitter nå på jobb og tenkte litt på hva jeg skule finne på for noe nytt ikveld men klarer liksom ikke komme på noe spennende og tenkte kanksej noen her hadde noen gode ideer?

Mener ikke tips som feks : hvisk at du elsker henne og vær øm og omtenksom og den greia der liksom, men mer litt dirty varianter....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OO! (Kanskje litt i siste liten) Men, kjøp inn en pakke du fyller med håndhjern, sexy undertøy, og kanskje noe du kan binde foran øyene, sett den på senga, be henne gå inn og åpne pakken. På pakken skriver du en lapp "Kle på deg, fang meg!"

:fnise: Ok, dette ble lite gjennomtenkt, må løpe til bussen! hehe, sorry :) Kunne likevel vært festlig!

Skrevet

Ikke noe dumt forslag men akkurat det har voi vært igjennom endel ganger... Er ikke utstyret det står på om du skjønner..... hehe

Gjest Papirkurven
Skrevet

Send henne en sms: "Du har vært slem pike, du. Forbered deg på den straffen du fortjener når vi kommer hjem. Jeg forventer at du venter på meg, ordentlig kledd og ydmyk!" eller noe i den duren. Kan jo snu det hvis du heller er sub.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Ikke si et ord, men sleng henne bestemt ned på senga. Bind hendene hennes bak på ryggen og gi henne en omgang på rumpa med flat hånd. Ikke altfor hardt, men sånn at hun kjenner det godt, vrir seg litt og stønner. Når rumpa er god og varm og litt rød, tar du henne resolutt og hardt bakfra.

Så først snakker du til henne og lar henne få lande mykt :sengekos: i armkroken.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...