Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker hodet nærmest utelukkende til analytisk tenkning, men jeg ønsker meg andre stimuli. Bruke den andre hjernehalvdelen. Koble ut tenketanken av og til.

Noen tips? Utover tegning og maling (kommer gjerne som autosvar....)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Bind et skjerf foran øynene og dans i vei. Øker kroppsfølelsen, romfølelsen, dansefølelsen. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Vil dytte litt på denne, for jeg er også interessert i artige forslag/øvelser man kan gjøre. Det er jo mange kreative ting du kan drive med utenom tegning og maling. Det kommer jo helt an på dine evner og interesser!

-Dans har jeg jo nevnt. Du kan jo gå på dansekurs i en eller annen form, eller bare danse i vei selv. Finnes så mange typer artig dans!!

-Teater, kanskje? Om du ikke er klar for å gå på audition og terpe på roller, finnes det kanskje et skuespillerteknikk-kurs der du bor, en teatersport-gruppe, etc..

-All trening øker jo kroppsfølelsen og lar deg koble ut fra analysen.

-Er du musikalsk og liker å synge, kan du jo finne deg et kor som har mange artige øvelser.. ei venninne av meg synger i kor, hun forteller f.eks. at de av og til må gå rundt i rommet og synge på sin stemme, mens alle andre synger på sin. Dette gir god øvelse i selvstendighet.. noen kor har litt sånn så-som-i-himmelen-aktige øvelser, det er jo lekent og gøy, og langt fra analysenes verden..

var det slike aktiviteter du tenkte på, eller mer tips til konkrete øvelser du kan gjøre hjemme...? Jeg er intr i svar på det siste selv.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...