Daiquiry Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Jeg får ikke åpnet linker i outlook, får opp at det er en innstilling som kun administrator kan endre, men jeg er er jo administrator, så hvorfor får jeg ikke endret dette? Og hvor endrer jeg dette??
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Gå inn på: Min Datamaskin Systemoppgaver Endre en innstilling Adm. verktøy
Gjest Gjest_mama_* Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 Jeg får ikke åpnet linker i outlook, får opp at det er en innstilling som kun administrator kan endre, men jeg er er jo administrator, så hvorfor får jeg ikke endret dette? Og hvor endrer jeg dette?? Det kan hende at linken krever et program som du ikke har på pc'en din også da. Men da skulle du jo fått opp akkurat det da i en dialogboks.
Daiquiry Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2009 Gå inn på: Min Datamaskin Systemoppgaver Endre en innstilling Adm. verktøy Hva velger jeg på adm.verktøy da??
Daiquiry Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2009 *dytter* Er det ingen som kan hjelpe meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå