Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Hei damer! Trenger noen råd og tilbakemeldinger! Jeg har to barn på 6 og 8 og har lyst på en ny liten med min nye partner. Jeg er 35 og føler meg klar for det! Har blitt utrolig lett gravid med de to første, knapt snakk om prøving. Sist måned hadde vi sex hver dag uken rundt egggløsning - likevel ble jeg ikke gravid. Skal legges til at vi ikke har prøvd mer enn to måneder, og syklusen min er ikke helt i rytme for tiden... Hva sier dere andre - hvilken erfaring har dere med å bli gravide med ny partner etter to tidligere svangerskap? Og alderen min... det kan vel ikke være så vanskelig?? Hilsen meg
Mirabella76 Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 (endret) Ein blir jo mindre fruktbar etter kvart som ein blir eldre, så alderen kan sjølvsagt ha noko å seia for kor lett du blir gravid. Og sjølv om alt fortsatt skulle vera i orden med deg, så er det jo ikkje sikkert at det gjeld den nye partnaren din. Men eg ville absolutt ikkje ha begynt å bekymra meg etter kun to prøveperiodar! Me var prøvarar i 8 månader før eg vart gravid. Og eg både tempa og brukte EL-testar kvar syklus, så eg hadde full kontroll på når eg hadde eggløysing. Og sjølv om me hadde sex til riktig tidspunkt, så tok det likevel ei god stund før eg vart gravid. Så berre slapp heilt av foreløpig! Endret 26. mars 2009 av Mirabella76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå