Gjest Gjest_frustrert_* Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Jeg og kjæresten min har vært sammen i 5 1/2 år nå, og i det siste halve året har vi hatt lite sex. Vi har snakket om det, og ingen av oss vet helt hvorfor det er slik, det bare blir ikke til at vi har sex. Ellers har vi det kjempebra, og er forelska, kysser og koser. Noen som har erfaringer å dele, og evt tips til hva vi kan gjøre? Vi kunne tenkt oss å dra på romantisk reise sammen, men vi har ikke penger, så det begrenser seg der. På forhånd takk!
Gjest hun Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Hvis ingen av dere i utgangspunktet har spesiell stor sexlyst, kan sexlivet fort gå i dvale og dere blir vant med det. Sånn hadde vi det før og også senere. Typen min har liten sexlyst, så hvis vi ikke passer på, kan det gå flere måneder imellom. Jeg har større lyst enn ham, men pga hormoneller grunner er behovet ofte dalende. Hvis dere begge ønsker sexlivet tilbake, er det å bestemme en bestemt dag i uken hvor dere utfolder dere i sengen et sted å begynne. Det gjorde vi og det resulterte i at vi ble oftere sammen "av oss selv". Prøv å finne tilbake der dere en gang var. Å snakke om hva dere tenner på er også en god idè.
Gjest Gjest_frustrert_* Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 Puh! Litt lettende at andre han slitt med det samme. Jeg får prøve å lure han til køys i kveld, kanskje Håper det går over, for en blir jo litt bekymra for om forholdet kanskje er dårlig, men på alt annet er det jo ikke det. Så det ble bedre bare med det?? Hm... Skal prøve:)
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 Har vært der vi også. Og når man har sjelden sex, er det akkurat som man får mindre lyst. Men så er det jo deilig når en har sex likevel, og da kan man jo planlegge det inn, slik at det ikke blir for sjelden, og sovner helt av...:-) Heldigvis går det i bølgedaler. Etter en laaaaaang bølgedal hos oss, er det nå fart i sakene igjen, og jeg har MYE mer lyst enn på veldig lenge!
Gjest Gjest_frustrert_* Skrevet 27. mars 2009 #5 Skrevet 27. mars 2009 Å, det hørtes deilig ut! Håper det kommer seg hos oss og! Kanskje vi blir våryre nå som snøen smelter;)
Rioja Skrevet 27. mars 2009 #6 Skrevet 27. mars 2009 Du får finne på no "sprell" da vet du. Jeg vet at min mann tenner vanvittig på at jeg barber meg helt glatt. Noe som skjer en gang i jubelåret... Men da er jeg desperat... Sexy undertøy og massasje, eller ta en dusj sammen. Kjøp et erotisk spill. For vår del går det i perioder. Men vi klarer alltid finne på noe lurt når det blir litt kjipt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå