Gå til innhold

GOD mascara? :)

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Siri_*
Skrevet

Jeg trenger er god mascara. Men jeg finner ingen jeg liker :( Har prøvd så og si alle. Diorshow, som alle liker.. den HATER jeg! Synes den blir helt grusom på.

Jeg har brukt loreal sin.. den man skal skylle av med vann, en rød ende og en hvit :P Husker ikke hva den heter. Den likte jeg godt egentlig.. men synest andre påføringen, selve mascaraen, var altfor "våt".

Så så jeg ny reklame for en loreal mascara.. collargen-ett eller annet.. med E. Longoria :P Jeg vil ha sånne vipper! Men om det funker? Tviler. Tviler siden det er et billigmerke.

Så har jeg lyst å prøve Clinique High Impact Curling Mascara... noen som kan si meg hvordan den blir på? Jeg vil ikke ha naturlige vipper, hehe.. jeg vil ha LANGE og med VOLUM :D Ellers hadde jeg jo bare gått uten.

Please, anyone... noen som kan komme med tips?? :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Clinique Hight Impact (ikke curling), den er helt fantastisk!

Skrevet

Jeg bruker Clarins Wonder Volume Mascara og synes den fungerer veldig bra. :)

Skrevet

Jeg bruker en fra Guerlain og er veldig fornøyd med den. Synes forøvrig Lancome har gode mascaraer.

Skrevet

Har du prøvd Max Factor Masterpiece Max eller False Lash effect? De gir fine vipper:D

Gjest Gjest_Siri_*
Skrevet
Har du prøvd Max Factor Masterpiece Max eller False Lash effect? De gir fine vipper:D

Har lyst å prøve sistnevte, men har litt dårlig erfaring med max factor.. men kanskje jeg bør gi den en sjans? :)

Gjest Gjest_Siri_*
Skrevet
Jeg bruker en fra Guerlain og er veldig fornøyd med den. Synes forøvrig Lancome har gode mascaraer.

Har prøvd flere fra guerlain, men de falt ikke i smak desverre :(

Gjest Gjest_Siri_*
Skrevet
Jeg bruker Clinique Hight Impact (ikke curling), den er helt fantastisk!

Men hva er forskjellen på disse egentlig? :)

Gjest Gjest_Siri_*
Skrevet
Jeg bruker Clarins Wonder Volume Mascara og synes den fungerer veldig bra. :)

Hm.. kanskje denne er noe å satse på da? Kanksje jeg bare skulle kjøpt meg en hel hau, og prøvd prøvd prøvd :P

Gjest dalieo
Skrevet

Likte heller ikke Diorshow. Kjøpte gullmascaraen til YSL, faux cils eller hva den heter, og ble kjempefornøyd! Føler jeg kan bygge så mye jeg vil med denne uten at resultatet blir vått/tørt, eller at jeg får spiderwebs. Anbefales!

Ellers er jo Max Factor Masterpiece Max en klassiker til en god pris. Virker som de fleste er fornøyde med denne.

Skrevet
Men hva er forskjellen på disse egentlig? :)

Regner med at den med curl gir krøll ;)

Skrevet
Har lyst å prøve sistnevte, men har litt dårlig erfaring med max factor.. men kanskje jeg bør gi den en sjans? :)

Jeg ville absolutt prøvd Masterpiece Max først... Er egentlig kjempefornøyd med denne. Gir godt med volum og lange vipper hos meg. (Bruker også Model Co's lash wand...)

Når False lash effect kom på markedet, hadde jeg skyhøye forventninger til denne, og skal si jeg ble skuffa. Elendig mascara. Gav flotte vipper i ca. 2 min, også brått så det ut som jeg ikke hadde på mascara i det hele tatt. Ja, også glemte jeg å nevne at det ble klumpete. Fy.

Skrevet

Jeg får alltid såre rennende øyne av Max Factor :(

Gjest Grafica
Skrevet

MF Masterpiece Max vinner over alt annet her i gården. Den gir meg så naturlige eller "ekstreme" vipper som jeg selv ønsker!

Gjest Gjest
Skrevet

Prøv Chanel sin mascara. Den med sillikonbørste. Er den beste jeg har prøvd, og jeg har prøvd mange......

Skrevet

Denna her gir faktiskt veldig fine vipper.....men eg har slitet veldig med å vaske den bort!!! Bruker øyesminkefjerner som skal til og med vaske vekk vannfast mascara, men eg har alltid litt produktrester sittendes igjen....så eg ville ikke anb.

Bruker Lash doubling mascara fra clinique og får lange og tykkere vipper uten klumping....så er den jo fin hvis man sliter litt med sensible øyner!

Gjest vipper
Skrevet

har prøvd ulike dior, ysl(faux cils) +++. har vært fornøyd med alle - utenom holdbarhet. synes dior blir fort tørr, og var veldig misfornøyd med diorshow etter de byttet formula.

ysl blir litt for tung for min del da jeg allerede har lange vipper - så det er mer til kveldsbruk for meg. blir veldig fint da:=)

nå har jeg faktisk byttet til et billigmerke: den gule mascaraen til maybelline, the collosal volume. får litt mer naturlig resultat av dette - det vil si at vippene ikke synes på en kilometers avstand:P

har begynt å bruke elisabeth lauders primer i tillegg etter råd her inne, og kommer aldri til å slutte med det:=)

Gjest LanaLane
Skrevet
Likte heller ikke Diorshow. Kjøpte gullmascaraen til YSL, faux cils eller hva den heter, og ble kjempefornøyd! Føler jeg kan bygge så mye jeg vil med denne uten at resultatet blir vått/tørt, eller at jeg får spiderwebs. Anbefales!

Ellers er jo Max Factor Masterpiece Max en klassiker til en god pris. Virker som de fleste er fornøyde med denne.

Etter å ha vært blodfan av Lancomes Hypnose i maaange år så har jeg bestilt meg YSL faux cils, venter spent.

Synes Hypnose er fantastisk med primer under, men uten så blir jeg kjapt småsvart under øynene etter en stund,samt at den er veldig våt når den er ny.

Gleder meg til den kommer!

Skrevet

Hm, jeg lurer på om jeg må prøve primer også :)

Skrevet (endret)

Min absolutte favoritt har blitt Clinique Lash Power (takk Hilde Christina).

Gir fantastiske vipper som holder seg oppe hele dagen, de "faller" ikke ned... Kan oppnå både naturlig og mer dramatisk effekt. Ingen klumper heller.

Og en ting til: På mange mascaraer må jeg tørke av børsten med papir før påføring, fordi det er for mye mascara på børsten. Det har jeg aldri trengt med denne. For øvrig en veldig liten og praktisk børste som gjør påføringen enkel.

Stort pluss for at den holder gjennom alt - trening, regn, søvn, you name it.

Går kjempelett av i varmt vann.

Edit: Glemte å nevne børstestørrelsen.

Endret av Snirkel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...