Gjest TS - jente Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Ja ja, nå er det snart ny helg og nye "muligheter" ?? Blir bytur både fredag og lørdag, selvom jeg kjenner at 2-dagers begynner å bli bitte litt slitsomt he he. Begynner egentlig å bli litt lei av å dra på byen, men blir for rastløs av å sitte hjemme en hel helg! Og dessuten, hvis man ønsker å en møte en bra kar, kan man jo ikke sitte hjemme å vente på at det banker på døren.. Har vel ikke akkurat troen på å møte noen denne helgen heller.... ! Vet jeg bør være positiv, men litt vanskelig akkruat nå etter å ha blitt møtt på den ene kron-idioten etter den andre ha ha. Er vel litt lei av singeltilværelsen etter 3 år! Men ser også den positive siden med å være singel - Så viktig å prøve å nyte det mens man kan Noen av dere andre som skal ut på noe gøy i helgen ?
Cognizance Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Fryktelig liten sjanse for å møte noen uansett hva man gjør, men gjør man mye nok blir summen av alle disse veldig små sjansene tilsammen ganske stor :-P
Gjest ts Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Ja kanskje det Er vel bare det at jeg begynner å bli litt lei... Har jo hatt det så utrolig festlig som singel, så vil vel bare tilbake til det. Men går i perioder, og snart er det vår og sommer og da blir det bare bra he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå