Gjest TS Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Noen som vet hva " she has alot of hp can multitask spells and dropds no loot exept your own money" Skal nevnes at karen er full.
freezepop Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 hun har mye HP (liv/helsepoeng), kan multikaste magi and og slipper ikke noe "loot" (skatter og slikt) untatt dine egne penger (?) Ga ikke så kjempemye mening men kansje litt?
Gjest TS Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 hun har mye HP (liv/helsepoeng), kan multikaste magi and og slipper ikke noe "loot" (skatter og slikt) untatt dine egne penger (?) Ga ikke så kjempemye mening men kansje litt? Litt Takk
Gjest Glør Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 I hvilken sammenheng er det sagt da? Hvis dette er sagt av en fyr om en dame, ville jeg tolket det som at hun er vanskelig å nedlegge, at det koster mye penger, og man får lite igjen for det. Mange som spiller wow bruker begreper fra spillet om reallife situasjoner.
Gjest TS Skrevet 26. mars 2009 #5 Skrevet 26. mars 2009 I hvilken sammenheng er det sagt da? Hvis dette er sagt av en fyr om en dame, ville jeg tolket det som at hun er vanskelig å nedlegge, at det koster mye penger, og man får lite igjen for det. Mange som spiller wow bruker begreper fra spillet om reallife situasjoner. ja, sagt av en fyr om en dame. Okei.
Rimmern Skrevet 27. mars 2009 #6 Skrevet 27. mars 2009 Dette er ikke WoW-språk, men rollespillspråk. WoW er et av mange rollespill, akkurat som iPod ikke er en type spiller men én av mange forskjellige mp3-spillere.
Gjest TS Skrevet 27. mars 2009 #7 Skrevet 27. mars 2009 Dette er ikke WoW-språk, men rollespillspråk. WoW er et av mange rollespill, akkurat som iPod ikke er en type spiller men én av mange forskjellige mp3-spillere. For meg er det Wow-språk ettersom at jeg ikke har peil, og egentlig ikke bryr meg så alt for mye om hva jeg kaller det.
freezepop Skrevet 27. mars 2009 #8 Skrevet 27. mars 2009 I hvilken sammenheng er det sagt da? Hvis dette er sagt av en fyr om en dame, ville jeg tolket det som at hun er vanskelig å nedlegge, at det koster mye penger, og man får lite igjen for det. Mange som spiller wow bruker begreper fra spillet om reallife situasjoner. Pju, følte meg litt nerd, men om folk faktisk bruker rollespill-kodeord om ekte jenter er jeg langt fra, takk gud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå