Visiter Skrevet 26. mars 2009 #1 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg bruker stort sett størrelse M i t-skjorter, men har et par i størrelse L. Jeg synes de er veldig fine og har lyst til å bruke dem, men de ser så store og pløsete ut at det blir helt utenkelig å gå med dem. Jeg er da ikke noen The Voice-kid heller. Går det an (for en som aldri har sydd noe særlig før) å sy dem om for å få dem til å passe uten at det vil bli helt rar form på dem (spesielt ermene tipper jeg kan være problematiske?) Alle sammen har trykk som virker som det er tilpasset størrelse M-skjorter, med litt rom til høyre og venstre for selve trykket. Jeg setter stor pris på tips til hvordan jeg kan fikse dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mea Culpa Skrevet 28. mars 2009 #2 Del Skrevet 28. mars 2009 How to modify your T-shirt Haaper det var til hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visiter Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 30. mars 2009 Hjertelig takk, Mea Culpa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå