Gå til innhold

26. juli nærmer seg...


Grooo

Anbefalte innlegg

Tror det begynner å gå opp for meg nå, at det ikke er så lenge igjen...

Har vært og handlet undertøy i dag, hos Arabella ved Egertorget. Fikk kjempegod service! Var innom ett sted tidligere på dagen der ekspeditøren sukket høyt for hvert plagg som ikke passet... Men hos Arabella fikk jeg super hjelp, så nå er undertøyet i boks. Har også truffet toastmasteren i dag, ei god venninne av oss. Tror hun er mer stressa og spent enn oss, men det virker som om hun har alt under kontroll!

I går lagde vi ferdig bordkort og tittet litt på bordplassering igjen. Vi skrev inn salmer til kirkeheftet, og bestemte oss for velkomst- og takk-for-maten-sang. I morgen skal vi til utleiebutikken og prøve klærne våre. Han først, og så får han ta en tur ett annet sted når jeg skal prøve kjolen! På vei derfra skal vi innom en kamerat som har ordnet fin bil vi skal få kjøre fra kirken til fotografen. På lørdag treffer jeg konditoren som skal lage kaka vår, og til uka skal vi ha samtaler med presten og fotografen. Tror vi har oversikt over det meste nå jeg...

Ellers hører jeg stadig rykter om at utdrikknigslag er under planlegging, og jeg har fått alle viktige opplysninger om sambos lag slik at jeg kan forberede ham på rett vis uten at han forstår hva som skal skje...

Gleder meg til de to ukene som er igjen, til den store dagen og til livet videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får ha masse lykke til med den store dagen :D

Du har vel ikke tilfeldigvis en link til kjolen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nærmer seg ja.... Men det har ikke gått opp for meg enda. Idag tok jeg ferie og nå skal jeg ikke tilbake på jobb før jeg har blitt fru, men jeg har ikke helt skjønt at det snart skal skje. Men det kommer nok.... Jeg skal hente kjolen min imorgen, og forhåpentligvis så sitter den som et skudd. Har nemlig sydd den inn endel. Bordkortene er under produksjon, det samme med menyene. Skal ringe og avtale tid for prøvetime for hår og sminke senere ikveld. Samtale med presten blir mandagen i bryllupsuka, fordi presten har fri fram til da. Har nettopp snakket med hun som skal ordne alt av blomster, og jeg gleder meg til å se hennes resultat. Hun er bare helt rå når det gjelder å tenke kreativt og stilig innen blomster og dekorasjoner. Så vi har nok det meste klart vi også. Men jeg vet det blir mye hit og dit og fram og tilbake den siste uka.... Må prøve å slappe av på fredagen!!!! :D Lykke til fram mot dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brudulja: Har ikke funnet den noe sted på nett (har forsåvidt ikke prøvd så mye på det heller...) men sender deg på pm bilder av meg som prøver den hos utleieforretningen...

Nå har vi brudgomens forlover på besøk, han giftet seg for fire uker siden og har masse gode tips og komme med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...