Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei.

Jeg er utdannet innen helse- og omsorg, men jeg er veldig usikker på om det er det jeg vil gjøre lenger. Jeg ser heller for meg at jeg vil arbeide innen kontor.

Hvis jeg skal prøve noe nytt, så kan jeg enten lete etter ledige stillinger, skrive søknad og se hva som skjer. Jeg kan også melde meg inn i vikarbyrå. Jeg kan også ta kurs/utdannelse via NKI eller andre nettsteder som har studier. Jeg tenker at det ikke ville vært så dumt siden jeg ikke har den slags kunnskap fra før av.

Hva ville dere gjort? Jeg tar gjerne imot tips til hva jeg kunne studert via NKI. Jeg ser de har ulike kurs og utdannelser, f.eks økonomi og regnskap eller ledelse og administrasjon. Har noen av dere erfaringer med disse?

Takk for innspill. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke erfaring med de kursene, men jeg har tatt et kurs i moter og styling gjennom NKI, og jeg må si jeg ble positivt overraska over hvor mye jeg fikk ut av det... :)

Tommelen opp for NKI! :jepp:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har ikke erfaring med de kursene, men jeg har tatt et kurs i moter og styling gjennom NKI, og jeg må si jeg ble positivt overraska over hvor mye jeg fikk ut av det... :)

Tommelen opp for NKI! :jepp:

Tusen takk for svar. Det gir meg ikke mindre grunn til å vurdere det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...