Gjest TS Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Jeg sluttet med p-ringen 7.mars og fikk mensen 9.mars. Hadde sex 17. og 18. mars. Når kan jeg tidligst teste? Har så lyst på positiv test, men vet at det ville vært en liten krise om jeg faktisk er gravid... er så vanskelig å vente og lure på om jeg kan være gravid Hvor stor er sannsynligheten for graviditet når jeg hadde sex når jeg hadde? Har brukt prevensjon i veldig mange år og aner ikke hva slags syklus jeg vil få. Hadde mens uten prevensjon når jeg var mellom 13 og 16 år men den var veldig ustabil... Så, det jeg lurer mest på er når jeg kan ta en test her hjemme. Har to Clear Blue (?) liggende.. Takk for svar
Erle84 Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Jeg ville ventet 3 uker etter ubeskyttet samleie - hvis du ikke har fått mens da og er usikker. Da har du gitt rom for at sæden kan ha levd i deg i noen dager og befruktet et egg som kan ha festet seg. Hvis det er en krise at du blir gravid, anbefaler jeg at du bruker prevensjon så lenge....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå