Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Jeg har to marsvin hanner som går kjempefint sammen. De får mye kos og aktivitet, men den ene prøver hele tiden å lange ut etter fingre og det som er for å bite. Noen som har opplevd noe liknende eller har noen råd? Lurer virkelig på hva jeg skal gjøre med dette..
Aftensol Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Ene marsvinet mitt var lignende.. Hun skulle absolutt bite på fingre.. Prøvde ikke dette selv (flere år siden), men når de biter på buret så skal man smøre de inn med eddik.. Hva med å prøve det på fingrene? Det er ikke skadelig, det smaker bare ekkelt for de... Kanskje det blir slutt på bitingen da.. Er i hvertfall verdt å prøve
Gjest Christabelle Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 Biter marsvinet så det gjør vondt? Våre slikker der det er "butt", men gnager på tuppen der neglen er. Gav det mening? Har aldri tenkt noe over at de ikke skal gjøre det :klø:
Gjest Christabelle Skrevet 25. mai 2009 #5 Skrevet 25. mai 2009 Har de nok å gnage på i buret? Ja. Trehus og gnagestang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå