Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I det siste har jeg fått mer og mer tydelige poser og linjer under øynene.. Jeg vil ikke kalle det rynker, det er linjer som går langs øyet hele veien. Er det noe jeg kan gjøre for å motvirke dette litt? Jeg bruker ingen form for krem eller noe sånt fra før av.

Syns ikke det er så veldig kledelig med sånne poser/linjer, så jeg håper dere har noen tips!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Poser og ringer under øynene er langt på vei genetisk betinget, men noe kan du gjøre for å minske problemet og litt kan gjøres i forhold til å kamuflere. :)

For meg funker følgende:

- unngå for salt mat. Salt binder vann i kroppen, jeg får betydlig større poser under øynene dagen etter at jeg har spist mye salt.

- bruk en god øyekrem, men velg en som ikke er for tung. Overdriv heller ikke bruken - øyekrem skal brukes i begrensede mengder, og skal klappes forsiktig på benet i øyehulen, altså ikke helt opp til øyet.

- kamufler ved å bruke litt lysreflekterende concealer /highlighter i den mørke linjen under posen. Jeg liker YSL touche eclat penn, men her er det massevis av delte meninger. Jeg liker også mulit-tasking concealer fra everydayminerals.com

Skrevet

Tråden er ryddet, se reglerne

/Furstina (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...