Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Irritert
Skrevet

Det er irriterende for mange på jobb å se at en kvinne der fra New York flørter rundt med alle mennene der! Visst er det mange internasjonale som jobber der, men kan hun ikke tilpasse seg norske samfunnet? Hun tror hun er noe, og selv om hun er pen kan hun vel styre seg på jobb?! Kler seg pent og legger seg etter alle....

Går da ikke an å flørte på jobb??!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Jente38
Skrevet
Det er irriterende for mange på jobb å se at en kvinne der fra New York flørter rundt med alle mennene der! Visst er det mange internasjonale som jobber der, men kan hun ikke tilpasse seg norske samfunnet? Hun tror hun er noe, og selv om hun er pen kan hun vel styre seg på jobb?! Kler seg pent og legger seg etter alle....

Get over it! Jeg tipper at TS er kvinne og sjalu på den flotte dama fra NY som stjeler oppmerksomheten vekk fra TS :fnise: Jeg har møtt mange som deg i arbeidslivet opp gjennom årene.

Skrevet
Get over it! Jeg tipper at TS er kvinne og sjalu på den flotte dama fra NY som stjeler oppmerksomheten vekk fra TS :fnise: Jeg har møtt mange som deg i arbeidslivet opp gjennom årene.

Eller en mann som åpenbart ikke har sjans :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Du får se om det står noe om det i regelverket da, gjør det ikke det kan du slutte å spane på henne.

Gjest Gjest
Skrevet

Åh så typisk. TS er en sjalu dame som vil være like pen eller en mann som ikke får seg noe....

Du skal ikke tro at du er noe...... JANTELOVEN.

SKAFF DEG ET LIV TS.

Gjest Gjest_småen_*
Skrevet

Flørter ikke vi norske jenter vi da?

Gjest Gjest
Skrevet
Flørter ikke vi norske jenter vi da?

Etter det jeg har lest her på KG av det som har blitt skrevet av "menn", så er norske kvinner trauste budeier som kler seg som menn. Så jeg regner med at vi ikke flørter heller.

Skrevet

Sjalusi er en fin bil.

Gjest Gjest
Skrevet

Tilpasse seg det norske samfunnet?? øøøh... hvilken boble lever du i??

Det flørtes da virkelig på samtlige norske arbeidsplasser!!

Fy faen for en kjedelig verden vi ville hatt om man ikke kunne flørte litt...

Gidd å irritere deg over slike ting... Get a life!!

Skrevet

Oisann. Jeg synes kanskje ts får litt vel mye pepper her nå, gitt. Det er klart at single personer skal få lov til å flørte litt på jobben også, men jeg synes jo det skal være grenser. Jeg tror nok jeg også hadde blitt distrahert hvis det fantes noen på kontoret som ikke klarte å slutte å ta på alle og enhver. Til en viss grad er det jo helt i orden så klart, og det at hun er flink til å kle seg og ser bra ut gjør jo ikke akkurat noe. Jeg foretrekker å hvile øynene mine på dem, heller det enn folk som ikke bryr seg overhodet. ;)

Skrevet

Hvis det ikke plager de hun flørter med, så har vel ingen andre noe med å bry seg?

Gjest Gjest_Melissa_*
Skrevet
Hvis det ikke plager de hun flørter med, så har vel ingen andre noe med å bry seg?

Å? Tror nok folk her i verden bryr seg med veldig mye selv om det ikke plager dem.

t er mulig det er mer vanlig å flørte på jobb og med menn i Italia og USA!

I land som Russland og Øst-Europa er det nok ikke så vanlig å smile og flørte på jobben...der er det mer grått.

Gjest Gjest
Skrevet

Selvfølgelig, hvis mange synes at dette er irriterende kan dere klage til sjefen/HR-ansvarlig og så kan den ta det opp med vedkommende. Man skal ha det hyggelig på jobb, og da er det viktig at alle føler seg komfortable.

Skrevet
I land som Russland og Øst-Europa er det nok ikke så vanlig å smile og flørte på jobben...der er det mer grått.

Klarer bare ikke å dy meg...mer grått?? Russerne er kanskje noe av de mest imøtekommende og vennlige folkene på jord! I Latvia anses russere for nesten å være litt for frempå, hvertfall hva latvierne angår.

Og det store landet "Øst-Europa" var nytt for meg. Ikke skjær alle over en kam, hva? ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Russerne er kanskje noe av de mest imøtekommende og vennlige folkene på jord!

Sannelig godt du tok forbehold og skrev kanskje, for mer feil går det ikke an å ta. :ler:

Russerne har et veldig dårlig rykte på seg som folkeslag, og er jevnt over dårlig likt på de feriedestinasjonene de reiser til.

Skrevet (endret)

På jbben flørter vi på jobben hver dag. Herregud, hva slags gudsmønstre fra landet er det her da? ;-) Vi har kundeluncher med vin og pizza i kantinen på fredager. Vi går i skjørt og drakt og mennene i dress. Der er utroskap og affærer og flørt stadig vekk. Uten dette ville jobben ha vært kjedelig.

Innlegg redigert.

vimse-mod.

Endret av vimse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...