Gjest Anonymous Skrevet 10. juli 2003 #1 Del Skrevet 10. juli 2003 Hei! Jeg begynte i fjor høst på en treårig høgskoleutdannelse. Nå har jeg lyst til å ta en friår eller to fra skolen og jobbe isteden. Jeg lurer derfor på om det er mulig å utsette de siste to årene? Hvor lenge kan jeg evt. utsette dem? Har lite lyst til å måtte ta første året om igjen hvis jeg bestemmer meg for å fortsette Håper på svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 10. juli 2003 #2 Del Skrevet 10. juli 2003 Du kan søke om permisjon, ja. En jente i klassen min (journalisthøgskolen) fikk permisjon i ett år for å jobbe i tv. (whi-hi, jeg kjenner en kjendis!) Tror ikke det skal være noe problem - snakk med studiekonsulenten på ditt studium, du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marte* Skrevet 11. juli 2003 #3 Del Skrevet 11. juli 2003 Det eneste som er kjipt er at du må betale på studielån og at renta løper (slik var det i hvert fall før lånekassa bestemte seg for å endre på alt mulig... :o ) Lykke til med friår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå