Gå til innhold

Svipas bakeri

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jøss, du var raskt inne her! Hehe, en ting er å være turbogravid, jeg tror du må være turboføder! :)

:klemmer:

Ja det er nesten utrolig at det går an :klø: Men det er klart at når mannen er søt å henter Bærbara og det er gratis gjestenett her, så er det jo lett å logge på kg da :ler:

Gratulerer Svipa :klemmer:

Takk :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Imponerande - det har ikkje gått eit døgn sidan fødselen, og allerede personlig inne og oppdaterer oss KG-jenter! :klappe:

Men du, Lillegutt har vel strengt tatt bursdag 30.09.09? ;) Ammetåke allerede? :fnise:

Skrevet

Hehe, Dreia. Spørs om tåka har lagt seg ja! :)

Jeg så 30.10.09 før i dag, men jeg reagerte ikke nevneverdig på det, hehe;) Har pretåke her;)

Skrevet
Imponerande - det har ikkje gått eit døgn sidan fødselen, og allerede personlig inne og oppdaterer oss KG-jenter! :klappe:

Men du, Lillegutt har vel strengt tatt bursdag 30.09.09? ;) Ammetåke allerede? :fnise:

Hysj da :sjenert:

Jeg er i grunn i uforskammet god form. Bortsett fra et par pyntesting og en passelig øm underetasje er jeg sprek som en fele. Bekkenplagene har reist til H*****e der de kom i fra, noe jeg regner med at jeg bl.a. kan takke all treninga for.

Skrevet
Hehe, Dreia. Spørs om tåka har lagt seg ja! :)

Jeg så 30.10.09 før i dag, men jeg reagerte ikke nevneverdig på det, hehe;) Har pretåke her;)

*Fikset* :fnise:

Skrevet

Gratulerer så masse med gutten! :hoppe: Lykke til framover! :klemmer:

Blir helt babysyk av lese hos deg, jeg... *håper forresten på turbofødsel jeg også!*

Skrevet

Godt det bare var noen pyntesting. Hadde vært verre med fullt julebrodere.

Regner meg jeg blir bekymra om de kommer inn med rutenett og flere farger...

Gleder meg til å møte dere! Selveste Lillemannen!

:hjerte:

Det er så rart at han kom nå, nesten et lite sjokk! Hehe! :)

Men det var fint å være med dere i går, føler meg mye mer avslappet med tanke på fødsel. Syns det var god stemning og ro i heimen! :)

Skrevet

Tenk du er på nett alt, KG avhenngig eller? :fnise:

Så utrolig bra at du er i god form :)

Skrevet
Gratulerer så masse med gutten! :hoppe: Lykke til framover! :klemmer:

Blir helt babysyk av lese hos deg, jeg... *håper forresten på turbofødsel jeg også!*

Takker :)Selv om det var heftig når det sto på er jeg veldig glad for at det gikk så fort og lett i ettertid.

Godt det bare var noen pyntesting. Hadde vært verre med fullt julebrodere.

Regner meg jeg blir bekymra om de kommer inn med rutenett og flere farger...

Gleder meg til å møte dere! Selveste Lillemannen!

:hjerte:

Det er så rart at han kom nå, nesten et lite sjokk! Hehe! :)

Men det var fint å være med dere i går, føler meg mye mer avslappet med tanke på fødsel. Syns det var god stemning og ro i heimen! :)

:skratte: Ja hadde de kommet med fargekatalogen og trådeksempler hadde jeg nok blitt bekymret. I dag turte jeg ta en titt og det ser ut som det skal bli som før igjen ;)

Ja det er rart at han allerede er her :)

Tenk du er på nett alt, KG avhenngig eller? :fnise:

Så utrolig bra at du er i god form :)

Tja ikke utenkelig :ler: Men jeg har jo en veldig snill gutt som sover masse, og jeg syns det er litt kjedelig å se tv så da blir det fort litt datasnoking :ler:

Gratulerer!

Takker :nigo:

---------------

Nå ligger han her ved siden av meg i senga og sover søtt. Er blitt helt forelska jeg :ler: Syns til og med han er søt når han gråter. Da rynker han først panna, også kommer verdens største surleppe, før han begynner å kvinke. Da er det litt vanskelig for mor å holde seg alvorlig altså :ler: Har bare lyst til å sitte å kose med/på han dagen lang, men han trenger vel skjønnhetssøvnen sin ;)

Skrevet

Så fin at lillegutten! :)

Men nå er vel bollen ferdighevet? :fnise:

Gleder meg til jeg bidrar med en liten kompis om en 4-8 uker! :)

Skrevet

:rødme: Søte lilleguten med furteleppa. :fnise:

Skrevet

Hehe, ja får vel si at bollen er ferdighevet, hehe. Det viser seg at lillegutts gode sovehjerte har blitt kombinert med en litt uheldig gulfarge... Den foreløpige diagnosen er en "litt trøtt gutt" og det ser ut som det vil rette på seg med hyppig amming. Han var vrien å vekke i går, men allerede i morges var han litt kvikkere, så han slipper privat solariumsopphold i hvertfall. Ellers har vi hatt besøk av rikskringkastingen, så det er mulig vi snart dukker opp på en tv nær deg. Mer info kommer i såfall i bloggen ;)

Skrevet

Så spennende med en mulig tv-opptreden.

Så bra at det ser ut til at lille gutt slipper solariumsopphold.

Skrevet (endret)

Da har vi kommet vel hjem :hjerte: Vi hadde strålende vær sånn at vi kunne trille hjem. Utrolig kos! Jeg er enda ikke helt kommet over at jeg er i stand til å gå igjen, hehe. Jogget opp trappene hjemme :nigo: I dag har vi vært ute å gått lang tur med lillemannen i meitaien. Mannen bar og var nær sprekkeferdig av stolthet ;)

Selv er jeg vel nærmest i lykkerus. Alt har gått så mye lettere og enklere en jeg trodde på forhånd. Selv de små skjærene i sjøen er nærmest som grus å regne syns jeg. Merker at ammetåka har slått inn for fullt da, er litt fjern :ler: Amminga går relativt greit, selv om lillemann sliter litt med gapinga. Han har et litt kort tungebånd, så i morgen skal vi avsted å se om det må kuttes. Morshjertet bever litt for det altså! Det er ihvertfall ingen manko på morsmelk, når lillemannen ligger på ene brystet, renner det av det andre;)

Jeg tenkte egentlig jeg skulle sette meg ned og skrive fødselshistorien, men merker at jeg er litt for ufokusert i dag, hehe. Prøver igjen i morgen ;)

Endret av Svipa
Skrevet

Velkommen heim!

:rødme: Eg ser for meg den stolte, nybakte faren med vesleguten på magen. :hjerte:

Lokalkjendisar? *vente spent* :popcorn:

Skrevet

Velkommen hjem ;)

Husker det var helt fantastisk og komme hjem og se at ting faktisk gikk veldig bra. Håper det fortsetter sånn for dere også :klemmer:

Skrevet

Velkommen hjem!

Høres ut som om ting går veldig bra med dere! Veldig koslig å få spasere hjem da!

(Trodde forresten at dere hadde dratt hjem rett etter fødselen da jeg leste Estrellas innlegg om at det var ro i HEIMEN, men det var jo rett før lillegutt kom! :fnise: )

Bra timeing på fotografen forresten! :ler:

Skrevet
Velkommen heim!

:rødme: Eg ser for meg den stolte, nybakte faren med vesleguten på magen. :hjerte:

Lokalkjendisar? *vente spent* :popcorn:

Ja han var nær sprekkeferdig :fnise: Men a mor var ikke langt i fra hun heller ;)

Gratulerer :)

Velkommen hjem ;)

Husker det var helt fantastisk og komme hjem og se at ting faktisk gikk veldig bra. Håper det fortsetter sånn for dere også :klemmer:

Det er så deilig å være hjemme hos seg selv igjen! Håper han fortsetter å være så grei...

Velkommen hjem!

Høres ut som om ting går veldig bra med dere! Veldig koslig å få spasere hjem da!

(Trodde forresten at dere hadde dratt hjem rett etter fødselen da jeg leste Estrellas innlegg om at det var ro i HEIMEN, men det var jo rett før lillegutt kom! :fnise: )

Bra timeing på fotografen forresten! :ler:

Veldig fornøyd med timinga :gjeiper:

----------------

Det store dilemmaet er om han skal sove sammen med oss eller i vogga. Det er jo så herlig å ha han sammen med oss, men det ville jo være dumt å ikke venne han til å sove i sin egen seng. Det er klart at det har jo i grunn ikke noe å si nå når han er så liten, men det er jo greit å ha det i bakhodet tenker jeg. Han sover for så vidt like godt på begge plasser så det blir vel en blanding tenker jeg, så kan vi vel heller bli litt mer konsekvent på det senere ;):kgbaby:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...